22 listopada Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego wypełnił się prawnikami, znawcami mody, przedsiębiorcami, a także studentami, którzy chcieli zdobyć nową wiedzę. Wszystko to za sprawą wyjątkowej konferencji „Prawo Designu i Mody: Kreowanie produktu!”, której Instytut Publico zapewniał wsparcie w zakresie działań public i media relations. Udział w konferencji był świetną okazją do poszerzenia swojej wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej, konstrukcji współczesnych przedsiębiorstw, strategii biznesowej, budowania marki czy mediów społecznościowych.
Wsparcie PR-owe konferencji „Prawo Designu i Mody: Kreowanie produktu!” zapewnił Instytut Publico. Agencja odpowiedzialna była za relacje medialne, pozyskanie patronów medialnych oraz wsparcie promocyjne i komunikacyjne wydarzenia. Instytut Publico realizował także działania w social mediach na rzecz konferencji. W sumie udało się pozyskać 7 czołowych patronów medialnych m.in.: TVS, Silesia24, Śląski Biznes czy Marketing Prawniczy.
Ponadto, prelekcję na temat wykorzystania w praktyce komunikacji marketingowej marki – wdrożeniu i pomiarze efektów wygłosił dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, wykładowca, specjalista ds. wizerunku oraz właściciel Instytutu Publico.
Serdecznie gratulujemy organizatorom – Centrum Prawa Designu, Mody i Reklamy Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Fundacji Instytut Własności Intelektualnej z siedzibą w Katowicach przy udziale organizacyjnym Kancelarii Pawełczyk oraz Kulikowska&Kulikowski z siedzibą w Warszawie.