W środę 21 listopada 2018 r. w Łodzi odbyła się pierwsza w Polsce konferencja skierowana do firm instalujących i produkujących zewnętrzne osłony okienne oraz tarasowe „Lider Technik Osłonowych”. Było to największe wydarzenie branżowe, które przyciągnęło ponad 100 specjalistów z branży. Na konferencji zostały przedstawione najnowsze trendy w technikach montażu oraz tworzenia projektów i wizualizacji 3D, a także szereg zagadnień poświęconych strategii budowania marki, również w sieci, zarządzania i komunikacji marketingowej. Dr Krystian Dudek podczas konferencji poprowadził prelekcję na temat skutecznego budowania marki firmy w branży technik osłonowych. Instytut Publico wspierał organizatorów konferencji w działaniach promocyjnych i marketingowych oraz współpracował przy realizacji wydarzenia.
Konferencja „Lider Technik Osłonowych” została zorganizowana dzięki inicjatywie i działalności Grupy TOP. Parę lat temu kilka firm z branży technik osłonowych połączyło swoje wysiłki, aby wspólnie podejmować większe i bardziej angażujące projekty. Tak powstała właśnie Grupa TOP – porozumienie dwunastu firm, oferujące najwyższe standardy obsługi, sprzedaży i realizacji osłon okiennych, tarasowych, a także rozwiązań przeciwsłonecznych. W tym roku Grupa TOP przy wsparciu Instytutu Publico, chcąc podzielić się swoim bogatym doświadczeniem oraz zaprezentować siłę i wagę współpracy w branży, zorganizowała w Łodzi konferencję dedykowaną specjalistom z branży technik osłonowych. Instytut Publico współpracuje w Grupą TOP od kilku lat, prowadząc działania promocyjno-marketingowe i doradcze.
Podczas konferencji „Lider Technik Osłonowych” można było wysłuchać interesujących prelekcji kilku ekspertów i uznanych profesjonalistów w swoich branżach. Dr Krystian Dudek w prelekcji „Jak skutecznie budować markę firmy?” omówił w jaki sposób należy wyróżnić się na rynku i przyciągnąć klientów – określić ich grupę docelową i przygotować dedykowane dla nich działania. Przedstawił także listę błędów, których nie należy popełniać w komunikacji z klientami i omówił narzędzia, które służą wydobyciu potencjału swojej marki. Wszystkie przygotowane tematy podczas konferencji stanowiły odpowiedź na aktualne wyzwania i problemy małych i średnich przedsiębiorstw z branży technik osłonowych.
Konferencja „Lider Technik Osłonowych” osiągnęła pełen sukces organizacyjny i merytoryczny. Organizatorzy zapowiadają, że w przyszłym roku zorganizują drugą edycję wydarzenia.