Aktualności

Sezon na szkolenia dla sztabów wyborczych

Dyskretne ujęcie ze szkolenia dla sztabu wyborczego, poświęcone zagadnieniom: komunikacji społecznej komunikacji z mieszkańcamizasad realizacji kampanii door to door struktury i konceptu opracowywania materiałów wyborczych prowadzenia działań w social mediach budowania strategii przekazu.A wszystko podsumowane burzą mózgów i omówieniem indywidualnych pomysłów kandydatów. Czyli marketing polityczny w praktyce. Kampania wyborcza w toku. 

Kreatywność kampanii wyborczych potrafi zaskoczyć – komentarz dr. Krystiana Dudka dla Gazety Wyborczej

Kreatywność kampanii wyborczych potrafi zaskoczyć. W Rybniku toczy się walka „gorszego z lepszym”, czyli walka polityczna ubrana w szaty satyry i ironii. Według dr. Dudka marketing polityczny to gra, w której wygrywa ten, który skuteczniej się komunikuje, wyłapuje jak zakotwiczyć się w sercach i umysłach wyborców. Stąd taka popularność memów,...

Dr Krystian Dudek o skutecznej komunikacji w samorządzie na konferencji SMART ŻYWIEC – (r)ewolucja

W dniu 22 lutego 2024 r. w Żywcu odbyła się konferencja podsumowująca projekt SMART ŻYWIEC - (r)ewolucja, realizowany przez Miasto Żywiec w ramach Programu "Rozwój Lokalny". Była to okazja do zaprezentowania efektów i doświadczeń z realizacji projektu, a także do wymiany poglądów i inspiracji z innymi samorządami, organizacjami i ekspertami....

Ile kosztują A. Dudę błędy PR i brak znajomości j. angielskiego? Jakie błędy PR popełnia PiS, a jakich błędów musi wystrzegać się Koalicja rządząca – dr Krystian Dudek dla #CzyżTak!  

O czym pamiętać prowadząc kampanię wyborczą?Skąd kryzys PR kościoła?Jacy politycy mają największe szanse na pozyskanie sympatii wyborców?Dlaczego radykalizm J. Kaczyńskiego może prowadzić PiS "na ścianę"? I dlaczego młodsi członkowie partii się z tym nie zgadzają?Jak uniknąć błędów PR w budowaniu marki osobistej polityka?Na te i inne, interesujące dla kandydatów w...

Koncepcja PiS na wybory Prezydenta Warszawy – analiza dr Krystiana Dudka dla Onet

W zbilżających się wyborach PiS postawił na Tobiasza Bocheńskiego, radnego z Łodzi, jako kandydata na prezydenta Warszawy. Czy to przemyślany ruch partii? Według dr. Krystiana Dudka wybór polityka, który nie ma zbudowanej silnej marki osobistej w stolicy nie jest taktycznym posunięciem.Na łamach portalu Onet dr Dudek analizuje koncepcję PiS na...

Trendy PR w polityce w 2024 – komentarz dr. Krystiana Dudka dla redakcji PRoto

2024 rok to czas wielkich zmian na polskiej scenie politycznej. Dr Krystian Dudek – specjalista z zakresu marketingu politycznego na łamach portalu PRoto analizuje najważniejsze trendy i wyzwania, które czekają zarówno rządzących, jak i opozycję. Zdaniem naszego eksperta radykalizm, który stosuje obecna opozycja nie jest skutecznym narzędziem do realizacji celów...

Strategia PR w social mediach – dr. Krystian Dudek o wizerunku RL9 w mediach społecznościowych na łamach Onet Sport i Przegląd Sportowy

Robert Lewandowski znalazł się w ogniu krytyki za swoją komunikację w social mediach. Ostatni czas nie jest dla niego korzystny zarówno wizerunkowo, jak i sportowo. Zdaniem dr. Krystiana Dudka gwiazda polskiej piłki nożnej popełnia błędy, które kosztują go sympatię kibiców. Nasz ekspert uważa, że strategia komunikacji Lewandowskiego nie wzbudza naturalnej...

Podsumowanie roku 2023 w marketingu politycznym

Na zaproszenie portalu branżowego Proto.pl dr Krystian Dudek przedstawił podsumowanie najważniejszych wydarzeń i zjawisk z zakresu marketingu politycznego w Polsce. Podsumowanie dra Krystiana Dudka - jakie zjawiska w marketingu politycznym roku 2023 były dominujące i wpływały na wynik wyborów

Powód fenomenu i sukcesu wizerunkowego Szymona Hołowni – komentarz dr. Krystiana Dudka dla Wirtualnych Mediów

Ma talent do wystąpień publicznych, a czy polityczny dowiemy się z biegiem czasu. Szymon Hołownia, lider Polski 2050 od 2 tygodni jest Marszałkiem Sejmu, ma za sobą 6 posiedzeń sejmowych, którym przewodniczył, prezentując serie błyskotliwych ripost, które wystarczyły, by przyciągnąć uwagę Polaków i wskoczyć na fotel lidera rankingu zaufania. Zdaniem...

Powyborcze Reguły Gry

O czym nagrywaliśmy? Kolejny odcinek Przedwyborczych Reguł Gry? (odcinki przed wyborami parlamentarnymi miały 213 tys. odsłon. Z tego sporo na Instagramie). Zatem, jeśli interesuje Was: - jaką rolę może odegrać Sz. Hołownia, wyrastający na...? - czym może się martwić R. Trzaskowski? - PiS straci władzę, bo nie ma zdolności koalicyjnej....

Smaki PR-u w Małopolsce – dr Krystian Dudek prelegentem podczas spotkania dla producentów produktów regionalnych i tradycyjnych z woj. małopolskiego

Już 20 listopada podczas wyjątkowego wydarzenia „Zasmakuj w Małopolsce" dedykowanego producentom produktów regionalnych dr Krystian Dudek poprowadzi panel dotyczący PR, marketingu oraz zasad skutecznej komunikacji. Dodatkiem do wykładów będą zajęcia praktyczne polegające na omówieniu wybranego przez uczestników studium przypadku marki i jej aktywności. Dr Krystian Dudek – właściciel Instytutu Publico, doktor...

Dr Krystian Dudek prelegentem podczas Gali „Rybnik dla biznesu”

Konferencja „Rybnik dla Biznesu" to jedno z największych wydarzeń gospodarczych w aglomeracji rybnickiej skierowane do przedsiębiorców działających i zamierzających inwestować w Rybniku. Tegoroczna edycja odbędzie się 9 listopada, a podczas uroczystej gali dr Krystian Dudek wygłosi swoją prelekcję pt. „PR i e-PR, czyli zabawa zapałkami". Dr Krystian Dudek podczas swojego...

Zespół Instytutu Publico na międzynarodowej konferencji AIBA z zakresu adaptacji narzędzi sztucznej inteligencji w biznesie

Najnowocześniejsze rozwiązania i nowinki technologiczne to elementy, które inspirują nasz Zespół do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Tematem, który ostatnio szczególnie nas zainteresował, jest sztuczna inteligencja. W jaki sposób AI może ulepszyć strategie marketingowe i wzbogacić ofertę i paletę usług dla Klientów? Na te i wiele innych pytań uzyskaliśmy odpowiedź podczas...

Wpływ reklam na efektywność kampanii wyborczej – komentarz dr. Krystiana Dudka dla portalu naTemat.pl

Opozycja skarży się na trudności z wykupieniem przestrzeni reklamowych na billboardach i przestrzeni od komercyjnych właścicieli. Jaki to będzie miało wpływ na kształt trwającej kampanii wyborczej? Dr Krystian Dudek, ekspert ds. wizerunku politycznego, zauważa, że politycy od dawna wykorzystują tę strategię zarówno w wyborach krajowych, jak i samorządowych. Wybór klienta...

Kampania wyborcza 2023 – komentarz dr. Krystiana Dudka dla Rzeczpospolitej, Portalu Samorządowego i programu „Reguły Gry”

Social media, głosowanie w wyborach w kontekście RODO oraz populizm i radykalizacja poglądów. To nie jedyne elementy, z których korzystają politycy podczas tegorocznej kampanii wyborczej. W co jeszcze inwestują, aby precyzyjnie dotrzeć do swoich odbiorców? Internetowa aktywność polityków, zwłaszcza na platformach społecznościowych, ma potencjał do znacznego wpływu na wyniki nadchodzących...

Kampania „Nie za późno, nie za wczas. Do poradni przyjdź na czas”.

Wspólnie z Sosnowieckim Szpitalem Miejskim oraz Śląską Izbą Lekarską, pod honorowym patronatem Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Związku Szpitali Powiatowych Województwa Śląskiego oraz Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na przełomie maja i czerwca 2023 roku wystartowaliśmy z kampanią edukacyjną dla pacjentów pn. "Nie za późno, nie za wczas. Do poradni przyjdź na...

Dwa nowe oddziały w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim już otwarte – konferencja prasowa realizowana przez Instytut Publico

4 maja w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim odbyło się uroczyste otwarcie wraz z prezentacją Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Oddziału Kardiologii Scanmed S.A. Dzięki tej historycznej inwestycji szpital dołączył do najwyższej ligi szpitali, a pacjenci z Sosnowca i okolic zyskali dostęp do pełnej i nowoczesnej opieki medycznej. Nad konferencją czuwał nasz...

Czy PiS się potknie, opozycja obudzi, Konfederacja urośnie, a Hołownia obroni? – dr Krystian Dudek w wywiadzie dla Onet.pl

Zbliżające się wybory to czas intensywnych działań sztabów i polityków. Jakie triki i taktyki stosują, by zdobyć poparcie i ograć konkurencję? Jak można ocenić ich skuteczność? O tym m.in. rozmawiał dr Krystian Dudek z redaktorem Pawłem Pawlikiem w wywiadzie dla Onet.pl. Najnowsze sondaże i analizy wyborcze nie wskazują na to, że...