Szkolenia rad pedagogicznych

Dr Krystian Dudek specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach dedykowanych jednostkom edukacyjnym i oświatowym. Realizuje je od około 10 lat bazując do bliskiej znajomości specyfiki tej branży. Ich wyróżnikiem jest spora dawka wiedzy merytorycznej podana w dynamiczny, lekki sposób, co odpowiada na oczekiwania nauczycieli.

Wśród podmiotów, dla których realizował szkolenia są Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast i Starostwa Powiatowe (jako organy nadzorujące, zlecające szkolenia grupowe dla dyrekcji placówek), Wojewódzkie Ośrodki Metodyczne, a także indywidualne placówki: przedszkola, szkoły podstawowe i średnie, CKZIU, zespoły szkół czy uczelnie wyższe z całego kraju (województwa: śląskie, małopolskie, mazowieckie, podkarpackie, opolskie). Znakomita większość szkoleń dedykowana jest kadrom pedagogicznym, niemniej w naszym portfolio znajdują się także szkolenia dla uczniów – np. maturzystów.

Niezmiernie nas cieszy…

wysoka ocena naszych szkoleń powoduje, że dla niektórych placówek zrealizowaliśmy na przestrzeni lat kilka szkoleń z naszej oferty. Zadowoleni uczestnicy polecają nas kolejnym podmiotom z branży, a my doceniamy stałych Partnerów preferencyjnymi warunkami współpracy przy kolejnych realizacjach.

Każdy projekt przygotowany jest indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki danej placówki i potrzeb wynikających z ustaleń z jej dyrekcją.

 

Wartość i skuteczność tych szkoleń potwierdzają liczne referencje wystawione przez jednostki, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować. Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma przykładowymi.

A gdy przyjdzie kryzys?

Jako, że branża edukacyjna narażona jest na wiele różnego rodzaju sytuacji kryzysowych – w naszym portfolio są też projekty z zakresu przygotowania strategii promocji czy komunikacji kryzysowej i medialnej. (kryzysy wizerunkowe także dotykają szkół).

Jaki jest zakres szkoleń?

Zakresy tematyczne szkoleń Instytutu Publico dla branży edukacyjnej i oświatowej: 

  • Przygotowanie i wdrożenie strategii promocji placówki edukacyjnej (w tym efektywna współpraca i promocja w relacjach z mediami)
  • Warsztaty praktyczne z przygotowania i wdrożenia indywidualnej strategii promocji dla danej placówki (najczęściej realizowane jako kontynuacja szkolenia z tego zakresu)
  • Komunikacja z uczniem i rodzicem w sytuacjach trudnych komunikacyjnie: BEST ANSWEAR SYSTEM
  • Wykorzystanie social mediów w procesie komunikacji placówki z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych (prewencja i obrona wizerunku placówki)
  • Skuteczna komunikacja wewnętrzna w zespole placówki edukacyjnej
  • Techniki motywacyjne i automotywacyjne w placówce edukacyjnej (szkolenie w wersji dedykowanej radzie pedagogicznej oraz uczniom)
  • Autoprezentacja, wystąpienia publiczne; także z wykorzystaniem kamery (szkolenie w wersji dedykowanej radzie pedagogicznej oraz uczniom)
  • Start absolwentów na rynku pracy – budowanie marki osobistej absolwenta, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych (szkolenie dedykowane uczniom)
  • „Masz tę moc” – emisja głosu dla nauczycieli
  • „KONTRA hejt” – kurs samoobrony przed hejtem