Instytut Publico, kierowany przez dr. Krystiana Dudka specjalizuje się w realizacji kampanii wyborczych, przygotowując do rywalizacji politycznej zarówno kandydatów jak i szkoląc sztaby wyborcze. 2019 rok to rok wyborczy, dlatego marketing polityczny budzi coraz więcej emocji.
W poniedziałek 8 kwietnia w Domu Kultury w Kętach, Krystian Dudek wygłosi prelekcję pt. „Jak wygrywa i przegrywa się wybory. Najciekawsze przykłady kampanii z Polski i USA”. To drugi w ostatnim czasie wykład w tym temacie. Niedawno w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu odbyła się prelekcja pt. „Fenomen USA. USA z bliska”.
Dr Krystian Dudek od lat zajmuje się kreowaniem wizerunku polityków oraz kandydatów w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europarlamentarnych. W kampanii wyborczej najważniejszym jest, by ustalić jej cele, zdiagnozować rynek polityczny, dokonać segmentacji wyborców, ustalić plan i harmonogram działania, a następnie realizować go, uwzględniając korekty wynikające z przebiegu potyczki politycznej.
Kampanie wyborcze w USA to doskonały benchmark dla innych rynków. Wiele sztabów inspiruje się rozwiązaniami rodem z Ameryki.
Jeśli myślisz o sukcesie wyborczym – warto poznać wnioski z najbardziej charakterystycznych kampanii w obu krajach. Zapraszamy.