Zbliża się czas wyborów parlamentarnych, a więc i szukanie sposobów na kontakt polityków ze swoimi wyborcami. Politycy spotykają się z obywatelami po to, aby przedstawić im swój program wyborczy, inni także, aby podsumować swoje dotychczasowe działania. Gościem głównego wydania Wiadomości TVP w dn. 21 lipca był ekspert ds. marketingu politycznego – dr Krystian Dudek, który wypowiedział się na temat oddziaływania takich spotkań na wizerunek kandydatów do Parlamentu.
Pikniki i festyny rodzinne to doskonała okazja polityków, aby w przyjaznej atmosferze spotkać się z wyborcami twarzą w twarz, porozmawiać, odpowiedzieć na ewentualne pytania i przedstawić swój program wyborczy. Wielu z nich korzysta z tej okazji tuż przed wyborami, które już za kilkanaście tygodni.
– Jeżeli polityk spotyka się z wyborcami, ma okazję ich lepiej poznać, zrozumieć ich potrzeby i na tej podstawie powinien być przygotowywany program polityczny, który później oferuje się wyborcom – mówi ekspert w zakresie marketingu politycznego i public relations – dr Krystian Dudek.
Jeśli zastanawiasz się nad wzięciem udziału w wyborach do Parlamentu i szukasz specjalistycznej porady oraz profesjonalnie przeprowadzonej kampanii wyborczej – nie zwlekaj – skontaktuj się z Instytutem Publico.
Cały materiał z niedzielnego wydania Wiadomości można obejrzeć TUTAJ.