„Dyrektor liderem marketingu”: o wyzwaniach placówek edukacyjnych

1

 

W poniedziałek, 13 marca w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu odbyła się konferencja „Dyrektor liderem marketingu”. W spotkaniu wzięło udział ponad stu dyrektorów placówek oświatowych. Dr Krystian Dudek był jednym z prelegentów wydarzenia.

Właściciel Instytutu Publico przybliżył uczestnikom zagadnienia związane z komunikacją wewnętrzną oraz technikami motywacyjnymi w placówkach oświatowych.

– Komunikacja wewnętrzna, motywacja i działania public relations to system naczyń połączonych. Budowanie wizerunku jednostki oświaty zaczyna się właśnie od wewnętrznych relacji pomiędzy jej pracownikami i ich przekonań o prezentowanych wartościach. Gdy policzymy, ile osób pracuje
w szkole i pomnożymy to razy osiem – bo średnio z tyloma osobami dzielimy się wrażeniami na różne tematy – okazuje się, jak potężnym narzędziem jest komunikacja wewnętrzna. Braki w jej zakresie są też jedną z częstszych przyczyn kryzysów. Każdy pracownik szkoły jest bowiem jej ambasadorem
 – mówił podczas spotkania dr Krystian Dudek.

Prelekcja poświęcona komunikacji wewnętrznej i elementom motywacji została bardzo dobrze przyjęta przez uczestników konferencji.

Podczas konferencji wygłoszone zostały też prelekcje z zakresu oporu wobec zmian (Olga Borgieł), relacji z mediami (dr hab. prof. WSH Michał Kaczmarczyk) oraz relacji z otoczeniem lokalnym (prof. nadzw. dr hab. Krzysztof Gajdka).

Z okazji konferencji Instytut Publico przygotował dla uczestników 3 vouchery na godzinną konsultację z zakresu PR, relacji z mediami i promocji placówki oświatowej, z których to zakresów dr Krystian Dudek szkoli placówki z całego regionu – m.in. z Katowic, Raciborza, Gliwic, Rudy Śląskiej, Piekar Śląskich, Tychów i innych miast województwa.

Jakość szkoleń i satysfakcję uczestników potwierdzają liczne referencje otrzymywane od Klientów Instytutu Publico.

referencje Paniówki

Więcej zdjęć z konferencji na stronie Wyższej Szkoły Humanitas (zobacz)

2

3

4

5

6