Już tylko kilkanaście dni pozostało do jednego z najciekawszych wydarzeń biznesowych w kraju. Konferencja „Bezpieczna Sprzedaż”, która odbędzie się
11 kwietnia w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym skupia środowisko menedżerów, którzy chcą poznać i wdrożyć najnowocześniejsze techniki sprzedaży. W gronie wykładowców konferencji znaleźli się wybitni mówcy – wśród nich także dr Krystian Dudek.
Sprzedaż to obecnie jedna z najważniejszych kompetencji, dzięki którym firmy mogą tworzyć najlepsze zespoły specjalistów i stale zwiększać liczbę klientów oraz poprawiać wyniki biznesowe. W sztuce sprzedaży istotne są jednak nie tylko rezultaty rynkowe, ale też dbanie
o stałe bezpieczeństwo firmy. Idea ta przyświecała organizatorom wydarzenia „Bezpieczna Sprzedaż”, którzy do wystąpień podczas konferencji zaprosili wizjonerów i wybitnych ekspertów z zakresu marketingu i sprzedaży – m.in. Mateusza Grzesiaka, Jacka Walkiewicza oraz Rahima Blaka. W gronie mówców znalazł się także dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, który wygłosi wykład pt. „Nóż, długopis, most, pitch, story… – jak sprzedawać skutecznie i się tego nie wstydzić?”
– Każdy z nas kupuje i każdy z nas sprzedaje. A najczęściej kupujemy emocje – najchętniej te dobrze opowiedziane. Bardzo ważne jest to, jak opowiadamy historię marki, którą sprzedajemy. Ważne jest to, by nasze „story” było wiarygodne. Istotnym jest także, aby sprzedawca nie wstydził się sprzedaży. Musimy wierzyć w to, że sprzedając, dajemy komuś gotowe rozwiązanie
i odpowiadamy na jego potrzeby – zapowiada swoje wystąpienie dr Krystian Dudek.
Organizatorem tego prestiżowego wydarzenia jest Sudeo. Pełen program konferencji, sylwetki prelegentów oraz praktyczne informacje na temat zakupu biletów można znaleźć na stronie bezpiecznasprzedaz.pl.