Ruszyła Akademia Prawdziwego PR-u!

RGB_4776a

Media relations i strategia PR – to wiodące tematy prowadzonego przez dr. Krystiana Dudka wykładu inaugurującego Akademię Prawdziwego PR-u. Projekt Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozpoczęto we wtorek, 10 maja w Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.

Akademia Prawdziwego PR-u to inicjatywa skierowana do osób zainteresowanych dziedziną Public Relations, którzy z tym obszarem wiążą przyszłość zawodową oraz pragną poszerzyć swoją wiedzę z zakresu komunikacji społecznej. Kilkunastoosobowa grupa uczestników projektu weźmie udział w cyklu wykładów prowadzonych przez ekspertów-praktyków
z branży. Projekt ma na celu m.in. przygotowanie adeptów do odbycia praktyk w agencjach reklamowych i PR będących partnerami Akademii.

Dr Krystian Dudek, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i właściciel Instytutu PUBLICO poprowadził dziś wykład inaugurujący. W progach Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego uczestnicy zapoznali się z tematyką relacji medialnych i budowania strategii PR. Podczas warsztatu członkowie Akademii otrzymali szereg przydatnych informacji związanych m.in. z zasadami przygotowania wystąpień medialnych, kreowania pozytywnych stosunków z dziennikarzami czy tworzenia chwytliwych materiałów prasowych. Teoria
w całości uzupełniona została o praktyczne case study i ćwiczenia z zakresu pisania artykułów, wykorzystujące zasadę tzw. „odwróconej piramidy”.

Kolejne wykłady w ramach Akademii Prawdziwego PR-u odbędą się m.in. w Wyższej Szkole Humanitas, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, a także w siedzibach Business Link
i Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

Więcej informacji nt. projektu znajduje się TUTAJ.

RGB_4799a

RGB_4752a

RGB_4755a

RGB_4760a

RGB_4785a