Ponad 400 tys. zł. ekwiwalentu Publico dla Fit Life Expo!

Zespół Instytutu Publico odpowiedzialny był za kompleksową obsługę Public Relations i relacje medialne największych w południowej Polsce Targów Fit Life Expo 2017, które miały miejsce 30.09 – 1.10 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Pierwsza edycja imprezy organizowana przez Grupę Global Center Group zgromadziła w popularnym MCK ponad kilkanaście tysięcy ludzi, będąc świetnym prognostykiem dla kolejnych odsłon cyklu, który zapowiadany jest na kolejne lata.

Efekty działań Instytutu Publico dla Fit Life Expo

– łącznie 153 publikacji;
– łącznie kilkadziesiąt komunikatów informacyjnych i konkursowych;
– łącznie ponad 280 obecności w mediach;
– łącznie ponad 400 tys. zł ekwiwalentu.

– Fit Life Expo okazało się fantastycznym wydarzeniem i zgodnie z tym, co zapowiadali organizatorzy, była to prawdziwa parada atrakcji. Jesteśmy bardzo zadowoleni, iż pierwsza edycja została na Śląsku przyjęta tak pozytywnie. Cieszymy się, że to wyzwanie zakończyło się takim sukcesem i już rozpoczynamy gromadzenie pomysłów na promocję kolejnych edycji Fit Life Expo – podsumowuje koordynujący projekt właściciel Instytutu Publico, Krystian Dudek.

Co czekało na uczestników Fit Life Expo?

Fit Life Expo to impreza łącząca różne atrakcje: odbywające się po raz pierwszy w kraju eliminacje do elitarnych zawodów Arnold Classic Australia 2018, najbardziej prestiżowe amatorskie zawody sylwetkowe IFBB Diamond Cup, spotkania ze światowej klasy gwiazdami kulturystyki, fitness i sportów siłowych –  Mariuszem Pudzianowskim, Chul Soonem, Simeonem Pandą i wieloma wieloma innymi, zawody crossfit, konwencja fitness, wybór Miss Bum Bum czyli najlepszych fit pośladków, porady dietetyków, stoiska z suplementami diety, food trucki, strefa chillout, możliwość wzięcia udziału we wspólnych treningach, a także niezwykła próba pobicia rekordu Guinnessa w liczbie pokonanych na rękę zawodników.