Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw z udziałem dr. Krystiana Dudka

Już w najbliższą środę, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach rozpocznie się VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw, gdzie w roli eksperta wystąpi prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dr Krystian Dudek. Szef Instytutu Publico pojawi się jako ekspert w panelu pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?” oraz poprowadzi warsztat „Kryzys i e-Kryzys – jak komunikować się gdy nadejdzie” w ramach Akademii Marketingu i Sprzedaży.

Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu reprezentować będzie podczas wydarzenia dr Krystian Dudek, który pojawi się w dwóch rolach – eksperta oraz prowadzącego warsztaty. Właściciel Instytutu Publico najpierw 18 października w godzinach 14.30 – 16.30 weźmie udział w dyskusji pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?”, aby dzień później w godzinach 11.30 – 13.30 poprowadzić warsztaty z zakresu komunikacji kryzysowej pt. „Kryzys i e-Kryzys – jak komunikować się gdy nadejdzie” podczas Akademii Marketingu i Sprzedaży.

W dyskusji pt. „Marketing miast i regionów. Jak to robić skutecznie?” poza drem Krystianem Dudkiem, wezmą udział (kolejność alfabetyczna):
• Waldemar Bojarun, Wiceprezydent Miasta Katowice
• dr Krzysztof Cieślikowski, Zakład Zarządzania Turystyką na Wydziale Zarządzania Sportu i Turystyką AWF Katowice,
• Tadeusz Goc, Burmistrz Strzelec Opolskich
• dr Wojciech Jarczewski, Dyrektor Instytutu Rozwoju Miast
• Piotr Kuczera, Prezydent Rybnika
• Wojciech Kuśpik, Prezes Zarządu PTWP S.A.
• Robert Stępowski, Twórca platformy „MarketingMiejsca.com.pl”,
• Filip Szatanik, Rzecznik Prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego,
• Marek Szczepanik, Członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego
Moderator: Agnieszka Sikorska, Dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej

Eksperci rozmawiać będą na następujące tematy:

• Strategia promocji jako fundament budowania wizerunku miasta i regionu
• Marketing terytorialny. Najlepsze praktyki
• Rola przemysłu spotkań w budowaniu wizerunku miast
• Produkcje filmowe promują miasta
• Produkty tradycyjne narzędziem promocji regionu
• Skuteczna promocja miast i regionów w mediach społecznościowych

Hasłem tegorocznego wydarzenia jest: Nauka – Biznes – Samorząd – Razem dla gospodarki. Największe spotkanie firm sektora MŚP w Europie ponownie ściągnie do Katowic wybitnych ekspertów z kraju i zagranicy, którzy podczas trzech dni, wezmą udział w kilkudziesięciu sesjach panelowych, serii warsztatów oraz spotkań. Według szacunków, kongres ma odwiedzić w tych dniach blisko 6000 osób zainteresowanych tematyką MŚP.

Wśród gości siódmej edycji kongresu znalazły się takie osobistości jak m.in. Jarosław Gowin (Wicepremier, Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego), Brian Sandoval (Gubernator Stanu Nevada) czy Elżbieta Bieńkowska (Komisarz ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP), którzy zabiorą głos w kongresowych rozmowach.

Zainteresowanych zapraszamy. Udział w Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest bezpłatny. Szczegółowy program znajduje się na www.ekmsp.eu

Photo by Wyższa Szkoła Humanitas