Zespół Instytutu Publico brał czynny udział w tegorocznym Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Największe wydarzenie w polskiej branży PR odbywało się w dniach 21-22 kwietnia w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów.
Relacje z mediami oraz promocja wydarzeń – takie były tematy przewodnie tegorocznej edycji inspirującego spotkania dla praktyków, naukowców oraz pasjonatów dziedzin komunikacji i PR. W Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów pojawiło się ponad 300 osób.
Jednym z punktów wydarzenia był wykład pt. „Spodziewaj się najgorszego – komunikacja
z mediami interwencyjnymi w kryzysie”, wygłoszony przez dr. Krystiana Dudka oraz Bożenę Walicką-Górczak z firmy pogrzebowej Walicki z Bytomia. Właściciel Instytutu PUBLICO
i prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations podczas wystąpienia zwracał uwagę na zasady właściwego planowania działań komunikacyjnych i współpracy z mediami zarówno
w trakcie, jak i przed wystąpieniem kryzysu wizerunkowego organizacji.
W trakcie dwóch dni Kongresu odbyły się m.in. wykłady poświęcone zagadnieniom wizerunku kościoła i służb specjalnych, prelekcje dotyczące organizacji i promocji eventów, a także komunikowania zmian wewnątrz firmy i kreowania mediów własnych w korporacjach. Swoje spostrzeżenia przedstawiali w formie interesujących case study rzecznicy prasowi instytucji, liderzy zespołów ds. komunikacji i przedstawiciele firm eventowych. Uczestnicy Kongresu wzięli także udział w debacie poświęconej doświadczeniom i refleksjom zebranym przez najważniejsze postacie polskiej branży PR na przestrzeni 25 lat. W programie zaplanowano sesje warsztatowe dla uczestników, w trakcie których przedstawiono przydatne informacje
z zakresu promocji wydarzeń w mediach społecznościowych czy istotnej w kontekście pracy PR-owca znajomości prawa prasowego i autorskiego.
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Instytut PUBLICO był jednym z Partnerów wydarzenia.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z Kongresu: