W sierpniu Prawo i Sprawiedliwość postawiło na bilbordy promujące partię przed nadchodzącymi wyborami parlamentarnymi. Ich sposób komunikacji nową reklamą zewnętrzną stawia na biało-czerwone barwy i hasła odzwierciedlające ich dokonania w trwającej dotychczas kadencji. O tym jak kampania outdoorowa sprawuje się podczas kampanii politycznej wypowiedział się dla Wiadomości TVP ekspert ds. marketingu politycznego – dr Krystian Dudek.
Bilbordy to dobry sposób, który politycy mogą wykorzystać na zwięzłe podsumowanie jednym, ogólnym hasłem realizowanych dotychczas przez siebie działań bądź planowanych zmian społeczno-gospodarczych. Wyróżniająca się reklama outdoorowa to sposób na to, aby przechodnie dostrzegli i przede wszystkim zapamiętali przekazywane im informacje.
„Dobry czas dla Polski” to podsumowanie czterech lat rządów partii Jarosława Kaczyńskiego. Obniżenie wieku emerytalnego, Rodzina 500+, Bez PIT dla młodych, Obniżenie podatków to kilka z wielu haseł, które umieszczono na czerwonym tle. Oprócz stałego loga PiS znalazło się również logo w kształcie serca, które występowało już wcześniej w kampanii wyborczej do Europarlamentu.
Cały materiał Wiadomości TVP można obejrzeć TUTAJ.