Podczas konferencji „Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal” dr Krystian Dudek zaprezentował wyniki badań dotyczące aktywności polityków w przestrzeni social media. Właściciel Instytutu Publico na przykładzie województwa śląskiego omówił zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych, przedstawiając niepokojące dla polityków wnioski.
Godziny spędzone na badaniach dotyczących aktywności polityków z województwa śląskiego w mediach społecznościowych pokazały, że lubią one prezydentów, burmistrzów i wójtów, ale oni z kolei niekoniecznie lubią postować, tweetować czy pojawiać się na „tablicach” swoich wyborców. Wyniki oraz wnioski zaprezentował dr Dudek podczas konferencji organizowanej przez Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Czy istnieje złoty środek na wygranie kampanii wyborczej? Instytut Publico jest przekonany, że rezygnacja z social mediów w komunikacji z wyborcami jest strzałem w kolano, dlatego naszym klientom – politykom oferujemy kompleksową obsługę kampanii wyborczych. Wszystkie nasze działania poparte są bogatym doświadczeniem, nieustannym case study oraz badaniami za którymi stoi nasz zespół. Wygrać wybory jest trudno, ale po co jeszcze bardziej utrudniać sobie życie? Zapraszamy do kompleksowej współpracy.