Instytut PUBLICO na Kongresie Wyzwań Zdrowotnych

HCC1

Zarządzanie informacją, kreowanie pozytywnego wizerunku w mediach i właściwe działanie w trakcie kryzysu to zagadnienia istotne z punktu widzenia współczesnego szpitala. Przekonywali o tym eksperci i słuchacze Kongresu Wyzwań Zdrowotnych 2016, wśród których znaleźli się także przedstawiciele Instytutu PUBLICO.

Zespół PUBLICO wziął udział w sesji tematycznej „Media i medycyna. Komunikacja
w ochronie zdrowia”. Do udziału w panelu eksperckim zaproszono m.in. dziennikarzy, specjalistów ds. PR i rzeczników prasowych szpitali. Dyskusja prowadzona przez prelegentów, dotycząca działań placówek medycznych w obliczu kryzysów wizerunkowych oraz zasad budowania relacji z mediami, zakończyła się interesującą wymianą zdań pomiędzy słuchaczami spotkania. Instytut PUBLICO przedstawił swoje doświadczenia z zakresu budowania strategii komunikacji kryzysowej dla klientów agencji, do których zaliczają się m.in. szpitale z terenu województwa śląskiego.

Health Challenges Congress 2016, odbywający się w dniach 18-19 lutego
w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach zgromadził ponad 2 tysiące gości. W gronie uczestników wydarzenia znaleźli się eksperci w dziedzinie sektora ochrony zdrowia, politycy, dyrektorzy placówek leczniczych, przedstawiciele instytucji oraz osoby odpowiedzialne za promocję szpitali.

HCC4

HCC2

HCC3