Polskie Stowarzyszenie Public Relations wybrało władze na kadencję 2017-2019
Zasiądzie w nich dwóch przedstawicieli branży PR ze Śląska – Prezesem ponownie został
dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, a członkiem Zarządu został
Szymon Pieczyński, właściciel Kava Studio z Katowic.
Wybrano dwóch Wiceprezesów – Andrzeja Pomarańskiego (Communication and Public Relations Director w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (Wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr (przedmiot Public Affairs), Student Programu EMBA 2015-2017 Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej), w zarządzie zasiądzie też debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotny Wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Absolwentka London School of Public Relations).
Wśród najważniejszych efektów kończącej się kadencji należy wymienić m.in.: zrealizowaną wspólnie ze Związkiem Firm Public Relations reaktywację i reformę Rady Etyki PR, pozyskanie dla członków PSPR licznych rabatów i bonusów od Partnerów medialnych i branżowych, nawiązanie współpracy z kilkunastoma partnerami zagranicznymi i powołanie International Public Relations Center, przeprowadzenie projektu edukacyjnego Akademia Prawdziwego PRu i realizację cyklu spotkań poświęconych reklamie „Reklamówka” czy zwiększenie liczby członków Stowarzyszenia – podsumowuje dr Krystian Dudek, Prezes PSPR i dodaje – w najbliższym czasie planujemy dla naszych członków i sympatyków bezpłatną, otwartą konferencję PSPR DAY. Zapraszamy cenionych ekspertów, którzy opowiedzą o fake’newsach, rynku influencerów, odbudowie wizerunku znanych marek, bezpowrotnych zmianach rynku medialnego czy marketingu politycznym.
Zmienił się również skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został Przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account Director w agencji FIRST Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).
Zespół Instytutu Publico gratuluje nowym władzom Stowarzyszenia i życzy wielu sukcesów!
PSPR to najstarsza organizacja branżowa w kraju. Powstała w 1994 roku i zrzesza specjalistów z zakresu komunikacji i PR. Współtworzy ona również wraz ze Związkiem Firm Public Relations – Radę Etyki PR w Polsce. Więcej na www.polskipr.pl