Dobra marka to taka, która się promuje

Wojsko polskie stawia na autopromocję. W wakacyjne soboty wybrane jednostki otwierają koszary dla chętnych, którzy chcą poznać tajniki pracy mundurowych. Cywile na kilka godzin mogą zamienić się wtedy w żołnierzy i zobaczyć jak to jest pracować w wojsku. Ponadto dla wojskowych na różnych szczeblach wprowadzono duże podwyżki. O tym jak takie działania wpływają na wizerunek dla Wiadomości TVP wypowiedział się ekspert ds. wizerunku – dr Krystian Dudek. 

– Dawno temu przestała już funkcjonować pseudoprawda mówiąca o tym, że dobra marka to taka, która w ogóle nie musi się promować – mówi.

Każda instytucja, firma czy marka, nawet jeśli w ogólnym odbiorze uznawana jest za dobrą, nie powinna rezygnować z działań promocyjnych. O marce, która nie prowadzi takich działań, można w konsekwencji zapomnieć, ponieważ na rynku funkcjonujemy wtedy, kiedy istniejemy w świadomości odbiorcy.

Cały materiał Wiadomości TVP można obejrzeć TUTAJ.