Kampania outdoorowa jednym ze sposobów kampanii wyborczej

  • 23 sierpnia 2019

W sierpniu Prawo i Sprawiedliwość postawiło na bilbordy promujące partię przed nadchodzącymi wyborami parlamentarnymi. Ich sposób komunikacji nową reklamą zewnętrzną stawia na biało-czerwone barwy i hasła odzwierciedlające ich dokonania w trwającej dotychczas kadencji. O tym jak kampania outdoorowa sprawuje się podczas kampanii politycznej wypowiedział się dla Wiadomości TVP ekspert ds. marketingu politycznego – dr Krystian Dudek.

Bilbordy to dobry sposób, który politycy mogą wykorzystać na zwięzłe podsumowanie jednym, ogólnym hasłem realizowanych dotychczas przez siebie działań bądź planowanych zmian społeczno-gospodarczych. Wyróżniająca się reklama outdoorowa to sposób na to, aby przechodnie dostrzegli i przede wszystkim zapamiętali przekazywane im informacje.

„Dobry czas dla Polski” to podsumowanie czterech lat rządów partii Jarosława Kaczyńskiego. Obniżenie wieku emerytalnego, Rodzina 500+, Bez PIT dla młodych, Obniżenie podatków to kilka z wielu haseł, które umieszczono na czerwonym tle. Oprócz stałego loga PiS znalazło się również logo w kształcie serca, które występowało już wcześniej w kampanii wyborczej do Europarlamentu.

Cały materiał Wiadomości TVP można obejrzeć TUTAJ.

Jak zniszczyć przeciwnika i dlaczego "czarny PR" nie istnieje?
Dr Krystian Dudek ekspertem podczas XXIX Forum Ekonomicznego w Krynicy Zdroju