Instytut Publico na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw!

  • 18 października 2019

Jak efektywnie wykorzystać sport do promocji miasta, czy to się opłaca oraz dlaczego warto inwestować w infrastrukturę sportową w mieście? Między innymi na te i inne pytania odpowiadali Waldemar Bojarun (Wiceprezydent Miasta Katowice), Czesław Lang (organizator wyścigu Tour de Pologne), Małgorzata Mańka-Szulik (Prezydent Zabrza) Michał Fita – I Wiceprezydent Miasta Raciborza, Agnieszka Pasternak (przewodnicząca Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej) oraz Marek Łucyk (Wiceprezydent Gdyni) podczas panelu „Miasta stawiają na sport”, który odbył się na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.

Dyskusja była niezwykle ciekawa. Uczestnicy podzielili się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami oraz zdradzili jak efektywnie i efektownie stawiać na sport, by wszyscy byli zadowoleni, a w szczególności mieszkańcy. Dowiedzieliśmy się również, że każde miasto posiada swoje sportowe DNA. Od znakomitego sportowca i organizatora wyścigu kolarskiego Tour de Pologne – Czesława Langa dowiedzieliśmy jakie budżety marketingowe są potrzebne przy organizacji tak dużych wydarzeń. Panel cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a uczestnicy tuż po zakończeniu docenili go za merytoryczne pytania oraz luźną atmosferę. Moderatorem tego niezwykle żywego i interesującego panelu był dr Krystian Dudek – specjalista ds. wizerunku oraz właściciel Instytutu Publico.

Śląsk zyskuje na znaczeniu wśród polityków