Gorąco polecamy Państwu lekturę książki dra K. Dudka „Rola rzeczników prasowych
w komunikacji masowej” (Sosnowiec – Praga 2015) wydanej nakładem Oficyny Wydawniczej Humanitas, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
Książka dedykowana jest praktykom (rzecznikom prasowym, piarowcom, dziennikarzom), akademikom i studentom. Jest to publikacja oparta na rozprawie doktorskiej obronionej na Uniwersytecie Śląskim z wyróżnieniem w postaci rekomendacji do druku.
Podstawą książki jest precyzyjne badanie empiryczne przeprowadzone wśród 250 dziennikarzy i rzeczników prasowych z terenu województwa Śląskiego – co stanowi największy tego typu projekt w ostatnich 9 latach w Polsce.
Badani pytani byli o wzajemne oczekiwania i oceny, styl i narzędzia pracy oraz sugestie dotyczące wzajemnych relacji. Konkluzją publikacji jest wypracowanie modelu rzecznika prasowego osadzonego w dzisiejszych realiach komunikacyjnych.
Patroni i Partnerzy publikacji:
Instytut Konsultingowo Doradczy PUBLICO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Kongres Profesjonalistów Public Relations, Międzynarodowy Ośrodek Public Relations, Ośrodek Badań nad Mediami z Krakowa, Ogólnopolskie Sympozjum Dziennikarskie, PRawdziwyPR, Wyższa Szkoła Humanitas.
Media: Proto.pl, Dziennik Zachodni, Naszemiasto.pl, Blogifirmowe.com.
Książkę można nabyć w Wydawnictwie Humanitas:
Przejdź do strony internetowej Wydawnictwa
(format B5, s. 320, twarda oprawa)
Zapraszamy do lektury!