PRawdziwy PR wystartował

alt
alt Z inicjatywy Krystiana Dudka, Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczęło realizację ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej: PRawdziwy PR. Projekt polega na organizacji w całym kraju bezpłatnych, otwartych dla wszystkich wykładów na temat PR. Celem jest obalanie mitów i nieprawdziwych opinii na temat Public Relations oraz umożliwienie wszystkim zainteresowanym poznania na czym naprawdę polega praca w PR.
Wykłady prowadzą cenieni praktycy i eksperci z branży. Spotkania odbywają się najczęściej w gościnnych progach uczelni wyższych. Projekt realizowany pod egidą PSPR wspiera Rada Etyki Public Relations. Wśród partnerów i patronów znajdują się m.in.: Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich 'Prom’, Kongres Profesjonalistów PR, Fundacja InternetPR, redakcja miesięcznika Press, Mediarun czy Newsline. Kampanię promuje grafika udostępniona przez Galerię Andrzeja Mleczki.
Ruszył też profil PRawdziwy PR na facebooku.
Plan wykładów, nazwiska zaangażowanych ekspertów i inne szczegóły projektu znajdują się na stronie:
www.polskipr.pl/projekty-pspr/prawdziwy-pr/
 
alt