Usługi PR
Marketing polityczny
Skuteczna kampania wyborcza oparta jest na wielu elementach:
- analizie potencjału kandydata i jego konkurencji,
- postaw i potrzeb wyborców, kanałów i narzędzi dotarcia do nich,
- opracowaniu strategii działania,
- rozłożenia w czasie odpowiednich jej elementów,
- przygotowaniu wyróżniających się materiałów wyborczych, filmów, zdjęć, gadżetów czy
- umiejętnego komunikowania się poprzez social media, media tradycyjne czy podczas spotkań bezpośrednich z wyborcami.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w kampaniach wyborczych, włączając w to szkolenia dla kandydatów czy całych sztabów. Współprace zaczynamy od wspólnej analizy stosując sprawdzoną przez lata metodologię. Zapewniamy dyskrecję i pełne zaangażowanie.
Doświadczenie Publico w obszarze marketingu politycznego
Dr Krystian Dudek konsultował i prowadził kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich. Odpowiadał za marketing komitetów, list i indywidualnych polityków broniących swojego fotela lub pretendujących do jego objęcia.
Wraz z zespołem I. Publico prowadził też badania naukowe nt. skuteczności komunikowania samorządowców i parlamentarzystów za pośrednictwem FB, czego efektem były publikacje specjalistyczne i naukowe. W przygotowaniu książka na temat skutecznego prowadzenia kampanii wyborczych.
Występuje w głównych mediach ogólnopolskich i mediach regionalnych w roli komentatora z zakresu zarządzania wizerunkiem polityków i marketingu politycznego.
W zakładce „publikacje” możecie Państwo znaleźć przykładowe wypowiedzi i publikacje medialne.