Logotypy samorządów w Polityce – wypowiedź dr. Krystiana Dudka

Polecamy lekturę artykułu o logotypach samorządów w 'Polityce’, z wypowiedzią dr Krystiana Dudka.

W ramach publikacji analizowano kilka przykładów identyfikacji wizualnej miast z omówieniem zasad rządzących tą formą komunikacji.

Według właściciela agencji Instytutu Publico: „Miasta same krzywdzą się niektórymi projektami. Dodają do nich wszystko, co przyjdzie do głowy. A mniej znaczy więcej. Absolutny rekord – logo Tucholi. Podobnie i z podobnym efektem często komponowane są kampanie wyborcze w samorządach. W. Młynarski śpiewał „róbmy swoje” – warto, by każdy robił to, na czym się zna.

Czy to logotyp miasta, czy Twojej firmy – zadbaj, by miał sens i opowiadał Cię z korzyścią, a nie obciążał. Jeśli sam nie jesteś specem od marketingu i grafiki – spytaj tych, którzy się tym fachowo zajmują. Warto.”

Całość dostępna pod linkiem: http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/ludzieistyle/1716086,1,jak-sie-promuja-polskie-miasta.read