Instytut Publico został partnerem Kongresu Profesjonalistów Public Relations – jednego z najważniejszych wydarzeń dla polskiej branży PR, które odbędzie się
w dniach 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Podczas Kongresu dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu i Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wygłosi wykład dotyczący komunikacji kryzysowej.
Przedstawiciele branży Public Relations, którzy spotkają się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów, rozmawiać będą m.in. na temat relacji z mediami, promocji wydarzeń, komunikacji kryzysowej czy strategii budowania wizerunku. Jaka jest specyfika budowania wizerunku służb specjalnych? Czym charakteryzuje się złożona relacja Kościoła z mediami? W jaki sposób działają media korporacyjne i kiedy są przydatne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padną podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016. Spodziewana jest także gorąca dyskusja o zmianach dokonujących się w polskiej przestrzeni medialnej. Atrakcyjne tematy wystąpień zaproszonych gości to m.in. „Skuteczna promocja wydarzeń na przykładzie Tour de Pologne”, „Czy eventy mogą być dziadowskie, PR-owskie?” czy „Event jako promocja marki na przykładzie ESKA Music Awards”.
Instytut Publico został partnerem przedsięwzięcia, wspierając je promocyjnie i merytorycznie. W części poświęconej komunikacji kryzysowej swój wykład pt. „Spodziewaj się najgorszego – komunikacja z mediami interwencyjnymi w kryzysie” wygłosi dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu i Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016 odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia
w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Zachęcamy wszystkich specjalistów oraz sympatyków PR do udziału w tym ważnym dla branży wydarzeniu, które jest znakomitą okazją do rozwoju wiedzy oraz wymiany doświadczeń i dobrych praktyk.
Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć TUTAJ
Szczegółowe informacje na temat zapisów znajdują się TUTAJ
Oficjalna strona Kongresu: http://www.kongresprofesjonalistow.pl/