Polecamy lekturę najnowszego wydania Strefy Biznesu, a w nim artykuł dotyczący aktualnych trendów w rebrandingu z komentarzem dra Krystiana Dudka. Redaktor M. Zasada opisuje temat na przykładzie sieci salonów Agata Meble.
„18 salonów firmy w całym kraju będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszy graficzny symbol sofy (lub fotela). Integralną częścią odświeżonej identyfikacji wizualnej marki będą też nowe motywy graficzne, przedstawiające komodę, lampę oraz właśnie sofę. Całość utrzymana jest w modnym we współczesnym designie minimalistycznym tonie. Dobra zmiana?
– Poprzedniego logo nie ma co żałować – od dawna wymagało zdecydowanej zmiany. To nowe jest dobre na obecne czasy i zgodne z intencjami biznesowymi firmy, która – jak widać – próbuje trafić do młodszych odbiorców. Zapewne również tych, dla których synonimem uniwersalnej nowoczesności w branży meblarskiej jest marka Ikea – mówi dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Konsultingowo-Doradczego Publico.”
Więcej w marcowym wydaniu Strefy Biznesu.