Instytut Publico z nowymi klientami

Instytut Publico rozpoczął współpracę z nowymi klientami. Zajmie się m.in. promocją działalności artystycznej – będzie odpowiadał za komunikację ogólnopolskiego projektu teatralnego – sztuki Pół na Pół z udziałem Piotra Szwedesa, Wojciecha Malajkata i Piotra Polka. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej, w tym m.in. realizację działań z zakresu media relations oraz w obszarze mediów społecznościowych.

Ponadto Instytut Publico nawiązał współpracę z czasopismem Menedżer Zdrowia oraz Wydawnictwem Termedia – organizatorami ogólnopolskiego VII Forum Komunikacji
i Public Relations w Ochronie Zdrowia
, które odbędzie się w 22-23 września Warszawie. Reprezentujący Instytut Publico Krystian Dudek będzie głównym ekspertem Forum: poprowadzi wykład inauguracyjny pt. „Strategia PR placówki medycznej – placebo czy lek ratujący wizerunek?”, a także warsztaty z zakresu komunikacji w sytuacji kryzysowej oraz panel dyskusyjny dot. narzędzi komunikacji placówek medycznych.

Za koordynowanie projektów dla nowych klientów z ramienia agencji odpowiadają
Agata Biernacka i Krystian Dudek.