Instytut Publico nawiązał współpracę z Grupą TOP – Techniki Osłonowe Polska, zrzeszającą regionalnych liderów z całej Polski, działających w branży technik osłonowych na poziomie produktów premium.
Współpraca obejmuje: opracowania i wdrożenia strategii PR i promocji marki, szkoleń dla członków Grupy, obsługi wydarzeń specjalnych, e-PR, koordynacji działań reklamowych etc.
– Firmy Grupy TOP opierają swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z Klientami. W działaniach z zakresu PR poszukiwaliśmy agencji, która będzie potrafiła odnaleźć się w filozofii turkusowych organizacji, będącej inspiracją dla naszych wewnętrznych relacji i celów. Głównym celem Grupy Top jest rozwój naszych przedsiębiorstw i osób je tworzących, dlatego chcemy współpracować z najlepszymi specjalistami w każdej dziedzinie. Praca z Instytutem Publico gwarantuje nam docenienie naszej dotychczasowej filozofii rozwoju, ale także jest dla nas okazją do czerpania wiedzy od najlepszych w branży – mówi Tomasz Grzegorz, jeden z pomysłodawców Grupy Top.
Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiadają Agata Biernacka i Liwia Dudzińska-Maruszak. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji i konkursu ofert.