Polecamy aktualny numer magazynu Business Influencer, będącego zbiorem praktycznych wskazówek dla biznesu, case’ów z zakresu marketingu i technologii oraz nowinek na temat trendów rynkowych. W tym numerze znajdziecie także artykuł poruszający kwestię miejsca PR w przestrzeni promocji, wraz z komentarzem
dr. Krystiana Dudka.
– Z pytaniem o to, czy powinniśmy dbać o swój PR jest jak z pytaniem, czy wolimy opowiedzieć swoją historię sami, czy poczekać, aż opowie ją za nas ktoś inny, np. konkurencja – mówi
dr Krystian Dudek, właściciel Agencji PR i szkoleniowej Instytut Publico, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. – Odpowiedź jest jednoznaczna: powinniśmy, a wręcz musimy dbać o nasz PR. Bo komu, jeśli nie nam, będzie zależało na tym, żeby pokazać naszą firmę
w dobrym świetle? A dobry wizerunek jest wart więcej niż niejedna reklama, która zawsze przez klientów traktowana jest jako mniej wiarygodna – dodaje.
Po więcej zapraszamy do magazynu Business Influencer Vantis Holding, w którym przeczytacie także czym jest storytelling, jak znaleźć wartościowego pracownika czy jakie narzędzia są pomocne do prowadzenia biznesu w trybie online.