Strategia promocji wydawnictw, czyli I Ogólnopolski Kongres Biblioteczno-Wydawniczy

Banner_kongres

Dzisiaj zakończył się I Ogólnopolski Kongres Biblioteczno-Wydawniczy, organizowany
w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu w ramach obchodów Jubileuszu 20-lecia WSH. Instytut Publico był Partnerem wydarzenia, a dr Krystian Dudek poprowadził wykład dla zebranych uczestników.

Kongres kierowany był do bibliotekarzy, pracowników wydawnictw naukowych i członków redakcji czasopism naukowych, a dla każdej z grup przewidziano dedykowane panele tematyczne. Bibliotekarze mieli okazję zapoznać się z nowoczesnymi źródłami informacji
w postaci bibliotek elektronicznych i specjalistycznych systemów informacyjnych. Członkom redakcji czasopism naukowych zaprezentowano rozwiązania z zakresu systemów zarządzania czasopismami, a także zagadnienia związane z e-czasopismami.

W trakcie panelu dla wydawców, poruszano m.in. temat nowoczesnych narzędzi informatycznych czy sprzedaży publikacji naukowych w środowisku elektronicznym.
W swoim wystąpieniu dr Krystian Dudek przedstawił pomysły na efektywne zaplanowanie
i wdrożenie strategii promocji i PR w wydawnictwie, a także jak skutecznie docierać do odbiorców i jakie są najlepsze sposoby na promocję w dobie dużej konkurencji na rynku wydawniczym.

Dziękujemy Bibliotece Wyższej Szkoły Humanitas oraz Oficynie Wydawniczej Humanitas za zaproszenie do współpracy i czekamy na II edycję!

17814283_1482711601759643_6426189557276426024_o1

17834745_1482711195093017_4238169876497065724_o1

17807253_1482711471759656_1530691791592912996_o1

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz