Skip to content
Instytut Publico
Podcast
Prosto o PR
O nas
O firmie
Wybrane publikacje
Aktualności
Usługi PR
O współpracy
Public Relations i doradztwo strategiczne
Szkolenia
Marketing polityczny i kampanie wyborcze
Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
PR w ochronie zdrowia
Social media, Video, Eventy i inne
Szkolenia
Szkolenia dla firm i instytucji
Szkolenia dla szkół i rad pedagogicznych
Opinie
Referencje
Opinie
Klienci
Zaufali nam
Realizacje
Kontakt
Start
|
O rebrandingu dla Strefy Biznesu

O rebrandingu dla Strefy Biznesu

By wojtekIn AktualnościPosted 17 marca, 2016

Polecamy lekturę najnowszego wydania Strefy Biznesu, a w nim artykuł dotyczący aktualnych trendów w rebrandingu z komentarzem dra Krystiana Dudka. Redaktor M. Zasada opisuje temat na przykładzie sieci salonów Agata Meble.

„18 salonów firmy w całym kraju będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszy graficzny symbol sofy (lub fotela). Integralną częścią odświeżonej identyfikacji wizualnej marki będą też nowe motywy graficzne, przedstawiające komodę, lampę oraz właśnie sofę. Całość utrzymana jest w modnym we współczesnym designie minimalistycznym tonie. Dobra zmiana?

– Poprzedniego logo nie ma co żałować – od dawna wymagało zdecydowanej zmiany. To nowe jest dobre na obecne czasy i zgodne z intencjami biznesowymi firmy, która – jak widać – próbuje trafić do młodszych odbiorców. Zapewne również tych, dla których synonimem uniwersalnej nowoczesności w branży meblarskiej jest marka Ikea – mówi dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Konsultingowo-Doradczego Publico.”

Więcej w marcowym wydaniu Strefy Biznesu.

12525473_600619193422934_989992992653393367_o

Tags: Agataidentyfikacja wizualnaInstytut PublicoKrystian Dudeklogomarketingmeble AgatarebrandingStrefa Biznesu
wojtek

wojtek

Nawigacja wpisu

Previous
Previous

Nie tylko PR – PUBLICO z myślą o innych

Next
Next

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016

Related Posts

31 maja, 2024
Pół tysiąca dzieci w Pszczyńskiej „EkoAkademii” Remondis
13 maja, 2024
Podsumowanie najważniejszych wydarzeń politycznych tygodnia w kraju – dr Krystian Dudek  dla programu „Minął dzień” w TVP Info
25 listopada, 2020
Dr Krystian Dudek dla Dziennika Zachodniego na temat ciekawych reklam świątecznych, lecz ani słowa o Aparcie
10 listopada, 2020
Dr Krystian Dudek dla PRoto w kontekście amerykańskiej kampanii wyborczej oraz wizerunku Donalda Trumpa

Ostatnie wpisy

  • Interesy partyjne a słabość państwa – rozmowa z prof. AWSB dr. Krystianem Dudkiem 11 kwietnia, 2025
  • Dr Krystian Dudek, prof. AWSB gościem 22. odcinka InKUBAtour Podcast – o kulisach pracy w branży PR 25 lutego, 2025
  • Briefing prasowy w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim – przekazanie nowoczesnego ambulansu 11 lutego, 2025
  • Aktualności (423)
  • Bez kategorii (48)
  • Blog (106)
  • marketing polityczny (4)
  • Publikacje (3)
Instytut publico logo

Instytut Publico – Agencja PR | Szkolenia

Sosnowiec – Katowice

  • Siedziba:
    Media Centrum
    ul. K. K. Baczyńskiego 25a
    41-200 Sosnowiec
  • 502 852 042
  • kontakt@krystiandudek.pl
  • biuro@instytutpublico.pl

Menu

Podcast
Prosto o PR
O nas
O firmie
Wybrane publikacje
Aktualności
Usługi PR
O współpracy
Public Relations i doradztwo strategiczne
Szkolenia
Marketing polityczny i kampanie wyborcze
Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
PR w ochronie zdrowia
Social media, Video, Eventy i inne
Szkolenia
Szkolenia dla firm i instytucji
Szkolenia dla szkół i rad pedagogicznych
Opinie
Referencje
Opinie
Klienci
Zaufali nam
Realizacje
Kontakt

Najnowsze wpisy

11 kwietnia, 2025
Interesy partyjne a słabość państwa – rozmowa z prof. AWSB dr. Krystianem Dudkiem
25 lutego, 2025
Dr Krystian Dudek, prof. AWSB gościem 22. odcinka InKUBAtour Podcast – o kulisach pracy w branży PR
11 lutego, 2025
Briefing prasowy w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim – przekazanie nowoczesnego ambulansu

Copyright © 2024 Instytut Publico

Polityka prywatności

Facebook-f Linkedin