Współczesny świat zdominowany przez nowoczesne technologie komunikacyjne i promocyjne, to wyjątkowo konkurencyjna przestrzeń. Jak w tym wachlarzu możliwości wyróżnić siebie lub swoją firmę na tle innych, aby zostać zauważonym? Chcąc zaistnieć, należy zbudować silną markę – zarówno osobistą, jak i firmową. Jak to zrobić? O tym już w tym tygodniu, 24 maja 2018 r. o godz. 10.00 opowie dr Krystian Dudek podczas spotkania w Galerii Katowickiej w ramach cyklu Akademia Biznesu, dla której wykłady prowadzili już m.in. dr Irena Kamińska-Radomska oraz Marcin Prokop.
Budowanie marki to proces, który wymaga spójnego, profesjonalnego i długofalowego kreowania wizerunku osobistego, firmowego czy produktowego. Proces ten nie kończy się więc tylko na aspektach reklamowych, ale w rzeczywistości należą do niego o wiele szersze działania docelowo wpływające na emocje klientów i partnerów biznesowych. W końcu stare porzekadło mówi, że jak Cię widzą, tak Cię piszą. W dzisiejszym świecie bezlitosnej konkurencji, w którym wygrywają tylko najlepsi, przysłowie to jest nadal aktualne. Zatem w jaki sposób można stać się championem i wygrać w wyścigu z konkurencją? Jak umiejętnie zaprezentować swoje atuty, mocne strony i walory? Na te wszystkie nurtujące pytania odpowie dr Krystian Dudek podczas śniadania branżowego Akademii Biznesu w Galerii Katowickiej już w czwartek 24 maja 2018 r. o godz. 10:00.
Szczegóły pod adresem: http://galeriakatowicka.eu/akademiabiznesu/sniadanie-branzowe-you-are-the-champion-czyli-jak-promowac-marke-osobista-i-firmowa/