Trzy dni wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami świata biznesu i nauki; znakomite, inspirujące prelekcje wygłoszone przez Szymona Hołownię, Macieja Orłosia, dr. Krystiana Dudka czy Agnieszkę Kaczorowską; Targi Pracy i warsztaty
z udziałem przedsiębiorców – tak w skrócie podsumować można zakończony dzisiaj Kongres Praktyków Nauki Biznesu, którego pomysłodawcą i dyrektorem programowym jest właściciel Instytutu Publico.
Ponad tysiąc osób odwiedziło tegoroczne, trzydniowe wydarzenie w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Formułę Kongresu opracowano w taki sposób, aby poszczególne tematy zostały przedstawione z dwóch perspektyw: praktyka i naukowca. Wśród omawianych zagadnień znalazły się m.in. obszary takie, jak: e-branding, kreowanie wizerunku polityka, nowoczesne strategie sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, czy zabezpieczenie interesów przedsiębiorcy.
Bloger Ekskluzywny Menel – Kamil Pawelski – opowiedział uczestnikom o tym, jakimi zasadami kierować się przy kreowaniu swojego wizerunku w internecie. O promocji własnej firmy w sieci mówiła Agnieszka Kaczorowska. Z kolei podczas znakomitego wykładu Szymona Hołowni goście inspirowali się przykładami pozytywnych działań prospołecznych, które budują zespół i motywują do samorozwoju. Tajniki udanych wystąpień publicznych zdradzał wieloletni prowadzący „Teleexpressu” Maciej Orłoś, z kolei dr Krystian Dudek przedstawił ważne wnioski z przeprowadzonej analizy obecności polityków lokalnych w mediach społecznościowych.
Podczas drugiego dnia wydarzenia odbyły się Targi Pracy, dedykowane osobom poszukującym zatrudnienia, a także przedsiębiorcom z regionu. Stałym elementem każdej edycji Kongresu jest także przyznanie nagród HumanitAS dla firm, które pod względem etyki prowadzenia biznesu pozytywnie wyróżniają się na tle innych.
Galeria zdjęć z III Kongresu Praktyków Nauki i Biznesu 2017: