W dniach 8-10 marca 2018 roku odbędzie się w Katowicach trzecia edycja Kongresu Wyzwań Zdrowotnych – III Health Challenges Congress (HCC 2018), gdzie czynny udział w roli prelegenta przypadł dr Krystianowi Dudkowi. Właściciel Instytutu Publico wystąpi w sesji o marketingu medycznym w pierwszym dniu kongresu.
W katowickim MCK już po raz trzeci spotkają się wybitni specjaliści reprezentujący kilkanaście dyscyplin medycznych, a także przedstawiciele świata nauki, gospodarki, biznesu, finansów, rynku ubezpieczeniowego, organizacji pozarządowych, polityki, administracji państwowej i samorządowej oraz mediów. W pierwszym dniu kongresu, rolę panelisty przyjmie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Pełnomocnik ds. PR Wyższej Szkoły Humanitas.
Podczas panelu, zaproszeni goście dyskutować będą na poniższe tematy:
- Co jest dozwoloną informacją o działalności medycznej, a co zakazaną reklamą?
- Jak skutecznie informować pacjenta o mocnych stronach ośrodka medycznego, gabinetu, praktyki lekarskiej
- Internet i media społecznościowe – korzystajmy z tych narzędzi
- Upublicznienie wyników leczenia ośrodków medycznych – za i przeciw.
Ideą przewodnią dwudniowego spotkania – zgodnie z jego nazwą – będą wyzwania, zarówno terapeutyczne, stojące przed specjalistami w poszczególnych dziedzinach medycyny, jak i organizacyjno-finansowe, którym sprostać muszą decydenci kształtujący systemy opieki zdrowotnej w Polsce i innych krajach.
Wśród zaproszonych gości znalazły się takie osobistości jak prof. Violetta Skrzypulec-Plinta, dr hab. Krzysztof Milewski, prof. Mariusz Gąsior, dr Józef Kurek, dr Jarosław Derejczyk czy prof. Krzysztof Składowski. 10 marca, czyli trzeciego dnia kongresu, odbędzie się Śląski Dzień Zdrowia, gdzie w godzinach 10.00 – 16.00 będzie można skorzystać z bezpłatnych badań i konsultacji lekarskich.
Źródło: Materiały prasowe organizatora