Dr Krystian Dudek dla Gazety Wyborczej o kampanii promocyjnej ASP

W ostatnich dniach w Gazecie Wyborczej ukazał się artykuł, w którym znalazł się nasz komentarz na temat nietypowej akcji promocyjnej Akademii Sztuk Pięknych. Gdańskie ASP rozpoczęło małą wojenkę z uczelniami ASP z innych miast w Polsce. Wywołało to niemałe zamieszanie w mediach społecznościowych, o czym pisała Gazeta Wyborcza. Zdarzenie skomentował w mediach właściciel Instytutu Publico, dr Krystian Dudek.

„Masz już dość?” to hasło, które zaczepnie wołało do odbiorców z plakatów wytykających wady poszczególnych miast i promujących rekrutację na studia ASP. We wcześniejszej komunikacji gdańska uczelnia zaczepiała już kilka innych placówek edukacyjnych. „Puścimy was w skarpetkach i z torbami!” to odpowiedź katowickiego ASP, która rozpoczęła wzajemne dogryzanie sobie uczelni w social mediach.

Jaka jest w tym metoda? Czy takie działania są skuteczne? Jaki przynoszą efekt? Jak reagować? O tym wszystkim można przeczytać w artykule Gazety Wyborczej (TUTAJ),