Od dziś witryny przystosowane do urządzeń mobilnych będą lepiej pozycjonowane od stron, które nie wyświetlają się poprawnie na urządzeniach przenośnych.
Zmiana dotyczy wersji mobilnej wyszukiwarki Google i ma sprawić, by korzystanie z niej za pomocą smartfonów i tabletów było bardziej funkcjonalne.
Zapowiedź zmiany algorytmu pojawiła się w listopadzie 2014 r., w marcu Google doprecyzowało, że termin jej wejścia w życie to 21 kwietnia. Zatem było trochę czasu na przygotowanie się. Pytanie ilu posiadaczy stron wymagających korekty wykorzystało ten czas?
Według serwisu wirtualnemedia.pl – aż 93 proc. firmowych stron internetowych w Polsce nie spełnia wymagań stawianych przez segment mobile, co stanowi duże utrudnienie dla użytkowników.
Jak sprawdzić czy masz odpowiednio dostosowaną stronę?
http://bit.ly/1PavBHL – pod tym adresem możecie sprawdzić, czy Wasza strona spełnia kryteria łatwej obsługi na urządzeniu mobilnym.
Test optymalizacji mobilnej czy przewodnik SEO witryn mobilnych to tylko niektóre z przydatnych narzędzi i informacji, jakie tam znajdziecie.
Więcej na: http://ulinks.net/27201
(red)
