Instytut Publico promuje Sosnowiec

Za nami premiera spotu promującego biznesowy potencjał Sosnowca. Za koncepcję kreatywną i realizację materiału odpowiedzialny jest zespół Instytutu Publico.

Instytut Publico zrealizował dwie wersje filmu promocyjnego w klasycznej konwencji – 30-sekundową na potrzeby kampanii w telewizji TVN24 i TVN Biznes i Świat oraz wersję 1-minutową przewidzianą do Internetu.  Spot kierowany jest do potencjalnych inwestorów, jak i przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w Sosnowcu. Prezentuje wybrane elementy Pakietu Przedsiębiorcy, zestawu udogodnień oferowanych przez Urząd Miasta jako wsparcie dla biznesu. Spot posiada również wymiar wizerunkowy, ukazując Sosnowiec jako centrum aglomeracji o doskonałej lokalizacji, pełne potencjału i energii.

Wartości dodane prezentowane w spocie to m.in. tereny inwestycyjne do zagospodarowania przez biznes, ulgi podatkowe od środków transportu i dla tworzących miejsca pracy, możliwość skorzystania ze wsparcia indywidualnego opiekuna inwestora.

60-sekundowy spot promocyjny

Lokacje, które zostały ukazane w filmie to drogi ekspresowe przecinające Sosnowiec, miejsca biznesowe, sportowe, a także tereny zieleni miejskiej. W spocie przeważają ujęcia z lotu ptaka i majestatyczne krajobrazy z uwzględnieniem peronu Dworca PKP, strefy ekonomicznej, Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Śląskiego, centrum miasta, Sosnowieckiego Parku Naukowo-Technologicznego, Kompleksu piłkarskiego, kąpieliska Stawiki i ścianki wspinaczkowej oraz budynku Urzędu Miejskiego.

Spot promocyjny jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, uwzględniających promocję oferty inwestycyjnej w internecie. Instytut Publico odpowiada za prezentację oferty pakietu przedsiębiorcy w obszarze mediów społecznościowych.