Portal marketingmiejsca.com.pl podjął temat efektywnej współpracy miast
z agencjami public relations, pytając czołowych przedstawicieli branży PR w Polsce
o najważniejsze aspekty tej relacji. Do udziału w dyskusji został zaproszony dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu PUBLICO.
Eksperci rozważali m.in., jakie zadania samorząd powinien zlecać zatrudnionej agencji PR,
a które obszary działań należy powierzać do realizacji własnym pracownikom. W materiale podjęto też temat kryteriów, na jakie powinny zwracać uwagę miasta, chcące skorzystać
z pomocy specjalistów ds. wizerunku.
– Najwięcej uczy doświadczenie, zatem stawiałbym na doświadczenie potwierdzone referencjami określającymi też rodzaj zrealizowanych projektów – zarówno samej agencji, jak i osób budujących jej zespół – zaznacza w publikacji dr Krystian Dudek. – Ponadto, dobrze żeby agencja znała specyfikę rynku lokalnego i regionalnego. Dobrze też, żeby chciała dzielić się wiedzą, bo tylko w ten sposób kadra zleceniodawcy – np. jednostki JST – ma okazję rozwijać się i inspirować rozwiązaniami przeniesionymi np. z rynku komercyjnego. Finalnie doświadczeni specjaliści po obu stronach gwarantują efekt synergii, czyli zrozumienia i sukcesu – dodaje właściciel Instytutu PUBLICO i prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Cały materiał wraz z komentarzami wszystkich ekspertów można znaleźć TUTAJ.