W sercu polskich Tatr, na jednym z najpopularniejszych szlaków turystycznych, zespół Publico wraz z naszym klientem Republiką Smakoszy i Posłem Łukaszem Litewką przeprowadziliśmy akcję PR, podczas której wspieraliśmy najlepszych. Czyli turystów, którzy zdecydowali się pokonać trasę do Morskiego Oka o własnych siłach. To właśnie ich nagradzaliśmy energetycznymi przekąskami, które zapewniły im solidną dawkę energii na pieszą wędrówkę.
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród turystów. W ciągu zaledwie 40 minut rozdaliśmy 500 przekąsek, a liczba osób, które z uśmiechem i aprobatą przyjęły inicjatywę, była ogromna. A nawet udało nam się zmienić zdanie jednej z rodzin, która finalnie zdobyła szczyt o własnych siłach!
Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu akcji oraz gratulujemy turystom, którzy wybrali najlepiej!
Hej Turysto! Na Morskie Oko? Tylko pieszo!