W sercu polskich Tatr, na jednym z najpopularniejszych szlaków turystycznych, zespół Publico wraz z naszym klientem Republiką Smakoszy i Posłem Łukaszem Litewką przeprowadziliśmy akcję PR, podczas której wspieraliśmy najlepszych. Czyli turystów, którzy zdecydowali się pokonać trasę do Morskiego Oka o własnych siłach. To właśnie ich nagradzaliśmy energetycznymi przekąskami, które zapewniły im solidną dawkę energii na pieszą wędrówkę.
Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród turystów. W ciągu zaledwie 40 minut rozdaliśmy 500 przekąsek, a liczba osób, które z uśmiechem i aprobatą przyjęły inicjatywę, była ogromna. A nawet udało nam się zmienić zdanie jednej z rodzin, która finalnie zdobyła szczyt o własnych siłach!
Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu akcji oraz gratulujemy turystom, którzy wybrali najlepiej!
Hej Turysto! Na Morskie Oko? Tylko pieszo!
![](https://instytutpublico.pl/wp-content/uploads/2024/06/445787410_789614119821847_5581750967533237278_n.jpg)
![](https://instytutpublico.pl/wp-content/uploads/2024/06/445782837_789614149821844_7679456713041307322_n.jpg)
![](https://instytutpublico.pl/wp-content/uploads/2024/06/445750710_1015834707215011_2622453145564113945_n-966x1024.jpg)