O wojnie brandów Lidl vs Biedronka usłyszała już cała Polska. Tym razem, oprócz SMS-ów i potyczek słownych, mogliśmy obserwować prawdziwy teatr. Na otwarciu Lidla w Stanowicach pojawiły się pluszowe „biedronki”, które rozbawiły mieszkańców i przyciągnęły uwagę mediów. Dr Krystian Dudek, prof. Akademii WSB w komentarzu dla Gazety Wyborczej podkreśla, że takie działanie nacechowane jest pozytywnymi emocjami, które są najlepszym nośnikiem przekazu.
Według eksperta, rywalizacja między tymi dwoma markami przypomina pewnego rodzaju teatr, który ma na celu nie tylko przyciągnięcie uwagi klientów, ale także utwierdzenie ich w przekonaniu, że to właśnie one są liderami rynku. Tego rodzaju działania marketingowe mogą również cementować lojalność konsumentów, którzy identyfikują się z daną siecią. Cała sytuacja pokazuje, jak innowacyjne pomysły w marketingu potrafią przyciągnąć uwagę i zbudować emocjonalną więź z klientami.
Zachęcamy do przeczytania całego artykułu, w którym dowiecie się więcej o na temat opinii naszego eksperta!
Zobacz tutaj