Robert Lewandowski znalazł się w ogniu krytyki za swoją komunikację w social mediach. Ostatni czas nie jest dla niego korzystny zarówno wizerunkowo, jak i sportowo. Zdaniem dr. Krystiana Dudka gwiazda polskiej piłki nożnej popełnia błędy, które kosztują go sympatię kibiców.
Nasz ekspert uważa, że strategia komunikacji Lewandowskiego nie wzbudza naturalnej empatii fanów, a wręcz przeciwnie — napięcie. Dobrze obrazują to wyniki Plebiscytu „Przeglądu Sportowego” na Najlepszego Sportowca Polski 2023, w którym Lewandowski nie znalazł się nawet w pierwszej dziesiątce, mimo że zdobył tytuł króla strzelców ligi hiszpańskiej, mistrzostwo i superpuchar Hiszpanii z Barceloną.
RL9 od lat nie wykorzystuje w pełni potencjału swojej marki, zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. W czym faktycznie tkwi problem?
Brakiem wyczucia w SoMe można tez nazwać to, ze słabszych meczach Lewandowski zamiast prezentować się w pracy podczas treningów – prezentuje na swoim profilu reklamy rowerów czy odzieży sportowej.
Szerszą opinię naszego eksperta na ten temat poznacie w artykule: