Strategia PR w social mediach – dr. Krystian Dudek o wizerunku RL9 w mediach społecznościowych na łamach Onet Sport i Przegląd Sportowy

strategia PR Roberta Lewandowskiego w ocenie dr Krystiana Dudka z Instytutu Publico

Robert Lewandowski znalazł się w ogniu krytyki za swoją komunikację w social mediach. Ostatni czas nie jest dla niego korzystny zarówno wizerunkowo, jak i sportowo. Zdaniem dr. Krystiana Dudka gwiazda polskiej piłki nożnej popełnia błędy, które kosztują go sympatię kibiców.

Nasz ekspert uważa, że strategia komunikacji Lewandowskiego nie wzbudza naturalnej empatii fanów, a wręcz przeciwnie — napięcie. Dobrze obrazują to wyniki Plebiscytu „Przeglądu Sportowego” na Najlepszego Sportowca Polski 2023, w którym Lewandowski nie znalazł się nawet w pierwszej dziesiątce, mimo że zdobył tytuł króla strzelców ligi hiszpańskiej, mistrzostwo i superpuchar Hiszpanii z Barceloną.

RL9 od lat nie wykorzystuje w pełni potencjału swojej marki, zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. W czym faktycznie tkwi problem?

Brakiem wyczucia w SoMe można tez nazwać to, ze słabszych meczach Lewandowski zamiast prezentować się w pracy podczas treningów – prezentuje na swoim profilu reklamy rowerów czy odzieży sportowej.

Szerszą opinię naszego eksperta na ten temat poznacie w artykule:

https://przegladsportowy.onet.pl/pilka-nozna/laliga/jest-zalamany-zachowaniem-roberta-lewandowskiego-utarcie-nosa/w0vxwj8?fbclid=IwAR22O60_oT-wbC4_-gUc1qcd9GZnZFJFVcaBltOHsiGMthbfbUCrBt0lHBg