Reklama kontrolowana

Reklama dzwignią handlu. Władze Katowic chcą za tę dźwignię pociagnąć i z jednej strony unormować partyzantkę reklamową, a z drugiej trochę zarobić. Ma to sprawić uchwała podjęta dziś przez radnych. Za reklamy na miejskich budynkach, latarniach czy barierkach teraz trzeba będzie zapłacić.

Strażnicy miejscy mają nadzieję że pomoże to w walce z nielegalnym „upiększaniem” miasta. Mieszkańcy z powątpiewaniem kiwają głowami mówiąc, że i tak bałagan będzie dalej.

Pierwszy raz na żywo w internecie. Kiedy tylko radni doszli do porządku z systemem transmisji sesji w sieci wzięli się za porządkowanie miasta.

W pozbyciu się takich upiększaczy miejskiego krajobrazu pomóc ma nowe prawo. Przyklejenie każdej reklamy na budynkach, czy latarniach należących do miasta teraz będzie kosztować. I trudno się dziwić, że właściciele małych firm, których nie stać na większą reklamę nie są tym zachwyceni.

Pełny materiał TVS