REGULAMIN KONKURSU NA FANPAGE’U Instytut Publico
I. DEFINICJE
- Organizatorem Konkursu „Kubki Publico” jest Instytut Publico z siedzibą w Sosnowcu, ul. Warszawska 7/1, zwane dalej „Organizatorem”.
- Uczestnikiem Konkursu, zwanym dalej „Uczestnikiem”, może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w terminie wskazanym w punkcie II. Regulaminu, udzieli odpowiedzi na pytanie opublikowane na tablicy Fanpage’a Instytutu Publico.
- Zwycięzcą Konkursu, zwanym dalej „Zwycięzcą”, jest 3 Uczestników, którzy w najciekawszy według jury sposób odpowiedzą na pytanie: „Co według Ciebie jest najważniejsze we współpracy z agencją PR?”
- Nagrodą do wygrania w konkursie jest wybrany jeden kubek Instytutu Publico
II. PRZEBIEG KONKURSU
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 11.04.2016 o godz. 16:10 i kończy się 15.04.2016 o godzinie 14:30. Konkurs odbywa się pod postem konkursowym –> https://www.facebook.com/instytutpublico/posts/615741275244059
- Każdy Uczestnik powinien być fanem Instytut Publico na Facebooku: https://www.facebook.com/instytutpublico/?fref=ts
- Każdy Uczestnik, który w jakikolwiek sposób spróbuje zakłócić przebieg konkursu, zostanie zdyskwalifikowany ze skutkiem natychmiastowym.
- W przypadku dyskwalifikacji pierwotnego Zwycięzcy, nagrodę otrzyma następny w kolejności Uczestnik, który zostanie wybrany przez jury.
- Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA, REKLAMACJE
- Organizator obowiązany jest, w ciągu 3 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników konkursu, przesłać kubek Zwycięzcy na podany prywatnie adres przesyłki.
- Reklamacje odnośnie przebiegu Konkursu mogą być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Organizatora: agataczarnecka@instytutpublico.pl, w terminie 14 dni, od dnia zakończenia konkursu.
- Reklamacja zostanie rozstrzygnięta w terminie 14 dni od jej prawidłowego złożenia Organizatorowi. Decyzja Organizatora co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, oraz adres mailowy Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- O wyniku rozpatrzonej reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony na adres mailowy podany w reklamacji.
- Reklamacje nie zawierające danych wymienionych w punkcie 4 powyżej nie będą rozpatrywane.
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celu realizacji Konkursu i w zakresie wskazanym w niniejszym Regulaminie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926) oraz w celach marketingowych.
- Administratorem danych osobowych jest Organizator Konkursu.
- Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość poprawiania swoich danych poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Organizatora: agataczarnecka@instytutpublico.pl.
- Uczestnik ma prawo do usunięcia swoich danych poprzez przesłanie odpowiedniej informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy Organizatora agataczarnecka@instytutpublico.pl. Dane zostaną usunięte w ciągu 14 dni od otrzymania stosownej prośby.
- Podawanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne.
- Dane gromadzone podczas realizacji Konkursu będą wykorzystywane jedynie przez Administratora Danych. Nie będą udostępniane żadnej innej organizacji, osobom fizycznym lub innym podmiotom trzecim bez zgody Uczestnika.
- Uczestnictwo w Konkursie oznacza wyrażenie zgody na powyższe warunki i zasady ochrony danych osobowych.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Uczestnictwa w Konkursie, praw oraz obowiązków z nim związanych, w tym także prawo do żądania wydania Nagrody, Uczestnik nie może przenosić na osoby trzecie.
- Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
- Konkurs nie jest organizowany z udziałem ani też wpierany przez właściciela serwisu Facebook.
- Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Instytutu Publico.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu.