Podsumowanie wyborów prezydenckich w USA – komentarz prof. AWSB, dr. Krystiana Dudka dla Nowy Marketing

Echa wyborów prezydenta w USA nie cichną. Do ich podsumowania dla redakcji Nowy Marketing został zaproszony prof. AWSB, dr Krystian Dudek.

Od roli mediów i influencerów, po wzajemne ataki między kandydatami – amerykańskie wybory przyciągnęły uwagę świata. Jak kampania Trumpa wpłynęła na jego wygraną? Czy polityka przestaje być sferą konstruktywnej debaty, a staje się areną personalnych potyczek?

Polityka niestety przestaje być sferą gentlemańskiej dyskusji o dobru społeczeństwa, a zaczyna być zestawem ataków ad personam wymierzonych w konkurenta. Przestaje nas dziwić, że konkurenci obrażają się wzajemnie mówiąc, że są kłamcami, mają niskie IQ, nie wiadomo jakiego są pochodzenia, porównując ich do Hitlera, wskazując, że sprowadzają do kraju morderców etc. Standardy upadły.komentuje prof. AWSB, dr Krystian Dudek.

Zachęcamy do lektury artykułu, w którym dowiecie się więcej na temat analizy dr. Dudka i mechanizmów, które zadecydowały o wyniku wyborów.

Czytaj tutaj