Agencja PR
Instytut Publico
Instytut Publico to grupa ekspertów i specjalistów z zakresu komunikacji, public relations, relacji medialnych, komunikacji kryzysowej, marketingu politycznego, social mediów, video marketingu, reklamy, personal brandingu oraz realizacji projektów strategicznych, takich jak: audyt komunikacyjny, strategia promocji, księga komunikacji kryzysowej.
Widzimy więcej, bo w naszej pracy, bazujemy na wiedzy, umiejętnościach i bogatym doświadczeniu w realizacji projektów komunikacyjnych dla podmiotów krajowych i zagranicznych, reprezentujących różne branże i sektory. Nasze działania prowadzimy łącząc kanały offline, online oraz wykorzystując tradycyjne narzędzia dotarcia do odbiorców. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług gwarantuje dobór najlepszych i najbardziej profesjonalnych rozwiązań dostosowanych do preferencji, specyfiki i indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Łącząc to z kompleksową obsługą 360 (full service) – oferujemy komfort i najwyższą jakość.
Zespół Publico składa się ze specjalistów, którzy zdobywali doświadczenie w pracy i zarządzaniu biurami prasowymi, działami PR i marketingu. Pracując w mediach, wydawnictwach custom publishing, instytucjach i firmach. Nasze wykształcenie zdobywaliśmy na uczelniach krajowych i zagranicznych, na kierunkach związanych z PR, komunikacją, dziennikarstwem, kulturoznawstwem, socjologią, psychologią czy zarządzaniem.
Współpracę z naszymi Klientami opieramy na wartościach takich jak zaufanie, zaangażowanie, wzajemny szacunek, lojalność i sympatia. To ważne zarówno w budowaniu i wdrażaniu strategii PR jak również w sytuacjach kryzysowych. Pasjonuje nas to, co robimy i mamy szczęście lubić się z naszymi Klientami, co traktujemy jako dodatkową wartość i motywację do pracy.
Taki wymiar biznesu w połączeniu z profesjonalną obsługą powoduje, że łączą nas długofalowe relacje. Cenimy to i traktujemy jako unikatowa cecha naszej marki. Klienci najczęściej trafiają do nas z polecenia lub zachęceni obserwacjami efektów i stylu naszej pracy. Opowiadamy o tym, bo to dla nas ważne. Jeśli czujesz, że dla Ciebie też – zapraszamy do kontaktu.
Instytut Publico to zgrany zespół, który na co dzień współpracuje z doświadczonymi ekspertami, wywodzącymi się zarówno ze środowiska akademickiego jak również ze sfery biznesu, administracji i sektora publicznego. Łączy nas pasja związana z PR.
Właściciel i lider agencji
dr Krystian Dudek
Właścicielem i liderem agencji jest dr Krystian Dudek, prof. Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej –
Doktor nauk humanistycznych (z wyróżnieniem) w zakresie komunikacji społecznej i PR. Absolwent studiów MBA EY, studiów dziennikarskich oraz z zakresu psychologii zarządzania.
Trener, doradca, wykładowca studiów MBA, konsultant, komentator i praktyk. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP, TVN, TVN24, Polsatu, Polsatu News, TVP Info, Radia Zet, Radia RMF, Radia Katowice, Newsweeka, Polityki, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu, Gazety Wyborczej, Dziennika Gazety Prawnej, Dziennika Zachodniego, Gazety Finansowej, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, wirtualnemedia.pl, Bankier.pl, PRoto.pl, Home&Market, portalsamorzadowy.pl, Forbes. Ekspert podczas telewizyjnych wieczorów wyborczych.
Osiągnięcia
- Od 2020 związany z Akademią WSB. Pełnomocnik Rektor Akademii WSB ds. strategii komunikacji i PR i wykładowca studiów MBA EY, MBA Executive oraz MBA w Ochronie Zdrowia.
- Wcześniej Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Pełnomocnik ds. Public Relations Kanclerza Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
- Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019), obecnie honorowy Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Były członek krajowej Rady Etyki PR dwóch kadencji.
- Laureat m.in. wyróżnienia specjalnego LEW PR oraz nagrody branżowej PRoton w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują. Laureat Plebiscytu Dziennika Zachodniego – Osobowość Biznesu w kategorii Biznes w województwie śląskim.
Kampanie wyborcze i marketing polityczny
- Prowadził i konsultował kilkadziesiąt kampanii wyborczych w wyborach samorządowych, parlamentarnych i europejskich. Szkoli kandydatów i sztaby wyborcze.
- Z racji zainteresowań marketingiem politycznym odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, koncentrując się na analizie procesu zarządzania wizerunkiem i roli rzecznika prasowego.
Projekty akademickie i medialne
- Autor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji, PR, marketingu politycznego i organizacji wydarzeń specjalnych m.in. dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, GWSP. Prowadzi wykłady gościnne w ramach Akademii Dyplomacji Uniwersytetu Śląskiego.
- Były współpracownik mediów śląskich, redaktor naczelny i wydawca pism, w tym magazynów firmowych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych, scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych, kampanii promocyjnych firm i instytucji.
- Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie). Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Prowadził wykłady na kilkunastu uczelniach oraz dla kilkuset podmiotów rynkowych i publicznych.
Autor i współautor kilkuset publikacji eksperckich, a także publikacji naukowych i książek z obszaru zarządzania wizerunkiem, relacji medialnych, marketingu politycznego, komunikacji kryzysowej, social mediów, budowania marki osobistej, autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Szkolenia
Szkoli i doradza z zakresu: przygotowania i wdrażania strategii PR i marketingu, komunikacji w sytuacjach kryzysowych, relacji medialnych, komunikacji wewnętrznej i w zespole, marketingu politycznego, kreowania wizerunku osób publicznych, mowy ciała, autoprezentacji i wystąpień publicznych, technik motywacyjnych, procesu komunikowania zmiany, osobowości lidera, efektywnych działań w obszarze social mediów, komunikacji w sprzedaży, komunikacji z klientem/pacjentem, radzenia sobie w sytuacjach trudnych komunikacyjnie (kryzysy, konflikty, emocje, wywiad, agresywny rozmówca etc.).
Jego specjalizacją są strategie, komunikacja kryzysowa, marketing polityczny, PR w ochronie zdrowia, komunikacja jednostek oświatowych i doradztwo strategiczne.
W opinii uczestników szkoleń: łączy wiedzę naukową z bogatym doświadczeniem praktycznym, ubierając to w lekką, zabawną formę, która zapada w pamięć. Potwierdzają to liczne referencje i ponad 300 pozytywnych opinii na Google.