Nowa współpraca RL9 – dr Krystian Dudek o przeciętnej strategii wizerunkowej światowego piłkarza

W ostatnim czasie współprace marketingowe Roberta Lewandowskiego narażone są na falę krytyki, ponieważ pojawia się on w otoczeniu mniejszych, mniej znanych marek. Porównuje się go również do polskiej tenisistki Igi Świątek, która współpracuje z renomowanymi markami takimi jak Porsche czy Lancôme. Jak takie wybory wpływają na wizerunek światowej klasy piłkarza? 

Dr Krystian Dudek na łamach portalu PRoto porusza kwestię niewykorzystanego potencjału marki osobistej RL9. Mimo bycia jednym z najlepszych piłkarzy na świecie, Lewandowski mógłby osiągnąć więcej, gdyby jego brand był lepiej pozycjonowany globalnie. Wg dr. Dudka w marketingu ważne jest, aby współpracować z dużymi markami, które przyciągają kolejne duże możliwości. Lewandowski wydaje się jednak obecnie bardziej związany z mniejszymi, nieznacznie znanymi brandami. To budzi wątpliwości, co do odpowiedniego wyboru kontraktów przez Lewandowskiego i wpływa na jego obecny wizerunek.

Całość artykułu możecie znaleźć pod linkiem:
https://www.proto.pl/aktualnosci/nowa-wspolpraca-roberta-lewandowskiego-wywolala-burze-jak-wizerunkowo-radzi-sobie