Instytut Publico odpowiada za kompleksową obsługę PR wystawy ZooWeekend, największej wystawy zoologicznej w południowej Polsce, która odbędzie się 27-28 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Wśród działań na rzecz Klienta znajdują się: opracowanie strategii promocji wydarzenia, obsługa media relations, budowa i obsługa strony internetowej, realizacja kampanii w social media, działania promocyjne i reklamowe. Agencja odpowiada również za współpracę z partnerami i sponsorami wydarzenia, wśród których znalazł się Śląski Ogród Zoologiczny i Firma Tropical, jeden z wiodących producentów branży zoologicznej.
To kolejny duży projekt realizowany przez Instytut Publico. Agencja w ostatnim czasie odpowiadała m.in. za komunikację premiery sztuki teatralnej „Pół na Pół” w Teatrze Polonia z udziałem Piotra Szwedesa, Piotra Polka i Wojciecha Malajkata oraz organizację i komunikację otwarcia Zagłębiowskiego Centrum Onkologii w Dąbrowie Górniczej.
Za koordynację projektu z ramienia agencji odpowiada Agata Biernacka.
Wiadomość o współpracy pojawiła się na portalach branżowych:
http://www.proto.pl/aktualnosci/instytut-publico-dla-grupy-zooweekend
http://mediafm.net/art/59584/instytut-publico-obsuguje-zooweekend.html
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/instytut-publico-wypromuje-wystawe-zooweekend
http://portalmedialny.pl/art/59584/instytut-publico-obsuguje-zooweekend.html