Wokół wypowiedzi prof. Jerzego Bralczyka „pies zdechł, a nie umarł” wybuchła afera, która dość szybko zyskała na sile. Na łamach magazynu branżowego Press, dr Krystian Dudek, prof. Akademii WSB, specjalista i trener z zakresu zarządzania wizerunkiem i komunikacją kryzysową, właściciel Instytutu Publico, komentuje, czy kryzys wpłynie na markę lubianego dotychczas Profesora. Ekspert wyjaśnia także dynamikę kryzysów internetowych oraz omawia zasady zarządzania w sytuacjach kryzysowych, przekonując, że ten kryzys można przekuć w sukces.
Według dr. Dudka, kryzysy internetowe często rozwijają się bardzo szybko, zwłaszcza te oparte na emocjach i uproszczeniach. Dodatkowo, kontrowersje i radykalizm gwarantują zasięgi, co sprawia, że sytuacja eskaluje błyskawicznie. W takich przypadkach zaczyna się wyścig na najbardziej dobitne komentarze, co tylko napędza spiralę kryzysu.
W dyskusji pojawia się wiele głosów – zarówno miłośników zwierząt, jak i przeciwników autorytetów pouczających ex cathedra. Więcej przeczytacie w artykule red. Katarzyny Pachelskiej w najnowszym wydaniu magazynu Press!
Zachęcamy do lektury!