Stwórz swój wizerunek, czyli marketing polityczny w praktyce

  • 22 czerwca 2018

6 czerwca 2018 r. na zaproszenie Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY UŚ, dr Krystian Dudek poprowadził warsztaty pt. „Stwórz swój wizerunek!”. Uczestniczyli w nich studenci oraz przedstawiciele samorządów. Liczna frekwencja pokazała, że młodzi ludzie są świadomi tego jak ważne jest przemyślane budowanie swojej marki osobistej. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak skutecznie przedstawiać swoje atuty by zainteresować klientów, jak uniknąć kryzysów oraz opracować profesjonalną strategię promocji. To wszystko w oparciu o praktyczne przykłady.

Nie mogło zabraknąć również kwestii marketingu politycznego. Tematu, o którym wraz z rozpoczęciem kampanii wyborczych, będzie głośno. Jako forma komunikacji z wyborcą, daje politykom możliwość kontroli nad własnym wizerunkiem i spójnym przekazem skierowanym do obywateli. Pytanie tylko, czy potencjał marketingu politycznego jest w pełni wykorzystywany? Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że politycy w niewystarczającym stopniu angażują się w kontakt z wyborcami za pomocą mediów społecznościowych lub robią to w nieodpowiedni sposób. Nieprzemyślane działania w social mediach mogą niestety przynieść więcej szkody niż pożytku oraz stać się pożywką dla twórców memów i prześmiewczych wpisów.

Instytut Publico ma na to radę. Najlepiej skorzystać z wiedzy i doświadczenia zaufanego „przewodnika”, który pokaże świat marketingu politycznego, zwracając przy tym uwagę na pojawiające się szanse i zagrożenia. Swoją obecnością może umilić tą podróż, a z pewnością sprawić, by podróżnik czuł się bezpiecznie. Instytut Publico takich podróży odbył już wiele, dlatego zachęcamy do skorzystania z naszej oferty usług PR-owych i marketingowych skierowanych do sektora publicznego. Udzielamy również konsultacji indywidualnych.

„Sosnowiec w grze o wizerunek” – komentarz dr Krystiana Dudka dla Dziennika Zachodniego
Instytut Publico z kolejnym wyróżnieniem