Kim są odbiorcy twoich kampanii mobile?

  • 5 grudnia 2017

Ile razy, tworząc kampanie dla klienta spędzałeś długie godziny na analizie grupy docelowej? Ile razy, wyśmienite reklamy okazywały się nietrafione, gdyż nie docierały do właściwych osób? Ile razy, wyjaśnienie klientowi trafności wyboru miejsca X było misją niezwykle trudną, gdyż nie posiadałeś odpowiednich danych?

Dobrze wiemy, że odpowiedzi „za często” na powyższe pytania są na porządku dziennym, dlatego uśmiechy na naszych twarzach pojawiły się wraz z informacją o nowych narzędziach na rynku marketerów.

Najnowsze rozwiązania od Selectivv, lidera wśród firm zajmujących się analizą big data, pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu. Dwa narzędzia – Selectivv Location Audience Viewer oraz Selectivv Mobile Audience Meter to spora rewolucja. Pierwsze z nich, pozwala sprawdzić potencjał reklamowy dowolnej lokalizacji w Polsce. W przypadku tego drugiego, dowiemy się, kim dokładnie są odbiorcy kampanii mobile. Firma posiadająca największy we wschodnio-centralnej Europie zbiór informacji na temat użytkowników mobilnych (15 milionów osób w samej Polsce), oddaje w ręce marketerów urządzenia potrafiące wyróżnić 60 profili konsumentów. Uśredniając, tylko o jednym użytkowniku, Selectiv posiada aż 362 informacje, takie jak dane demograficzne czy zainteresowania.

Dodatkowo, w przypadku tego drugiego, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę interesujący adres, aby w ciągu kilku sekund otrzymać wszystkie interesujące nas informacje o dziennej liczbie osób przebywających w konkretnej lokacji, a także ich profilach behawioralnych.

Przyznajemy, iż po przetestowaniu jesteśmy pod ogromnym wrażeniem – czy to przełom w przygotowywaniu kampanii? Na pewno spory krok w przód i zyskanie przejrzystości działań.

Pełne informacje oraz wykonanie testowego pomiaru dostępne jest pod adresem dmp.selectivv.com.

Dr Krystian Dudek poprowadził warsztaty podczas Akademii Dyplomacji